کد خبر: ۴۰۲۵۷۷
زمان انتشار: ۱۴:۲۱     ۰۳ آذر ۱۳۹۵
رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر فوتبال به بحث این هفته برنامه نود واکنش نشان داد و گفت افرادی که می گویند کسرایی تخلف کرده به روز نیستند!
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تابناک ورزشی، عادل فردسی پور در برنامه نود این هفته به روند گذشته خود برگشت و بدون تعارف و شجاعانه در برابر ماجرای صدور غیرقانونی مجوز بازی بازیکن خارجی ملوان ایستاد.

ماجرا از این قرار بود که ملوان بازیکنی را بدون دریافت آی تی سی اش به خدمت گرفت و شفاهی به فدراسیون و سازمان لیگ گفت این بازیکن آی تی سی دارد و سازمان لیگ هم به این بازیکن مجوز بازی داد اما حالا معلوم شده این بازیکن غیرقانونی برای ملوان بازی کرده بود.

فردوسی پور هم با آوردن صادق درودگر مدیرعامل وقت ملوان، کسرایی کارمند فدراسیون فوتبال و شهبازی مسئول سازمان لیگ روی خط برنامه نود از آنها بابت این تخلف توضیح خواست و به هیچ عنوان هم کوتاه نیامد.

بعد از این ماجرا نیز مدیر رسانه ای سابق استقلال با گذاشتن پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت یک نفر پشت تمام نقل و انتقالات فوتبال ایران قرار دارد و کارمند امور بین الملل فدراسیون فوتبال از ناآگاهی باشگاه ها در امور Tms سواستفاده کرده و تمام کارها را به دست گرفته است.

اما این پایان ماجرا نبود. گویا غلامرضا بهروان حسابی روی این قضیه حساس است و در حاشیه برگزاری کلاس های TMS از کسرایی دقاع کرده و منتقدان او را به بروز نبودن متهم کرده است.

رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر گفته: «به نظر من خیلی از مشکلات مربوط به باشگاه‌ها است. کسانی که می‌گویند کسرایی تخلف کرده خودشان به روز نیستند. همین امروز هم تعدادی از آقایان در جلسه حضور نداشتند و این نشان می‌دهد باشگاه‌ها هم خودشان تمایلی ندارند اطلاعاتشان را بالا ببرند.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها