کد خبر: ۴۰۲۷۲۹
زمان انتشار: ۱۴:۴۰     ۰۴ آذر ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598، رئیس فدراسیون فوتبال هلند دلایل حضورش در ایران را اعلام کرد.
به گزارش تابناک ورزشی،میشل فن پراخ که برای امضای تفاهم‌نامه همکاری با فدراسیون فوتبال کشورمان در زمینه‌های مختلف وارد تهران شده است در کنفرانس خبری خود گفت: ما برای امضای تفاهم‌نامه از سال قبل پیشنهادی از فدراسیون فوتبال با ریاست علی کفاشیان دریافت کردیم. فدراسیون فوتبال ایران از ما پرسیده بود آیا علاقه‌مند به همکاری با این فدراسیون هستیم یا نه که من پیشنهاد ایران را در اتحادیه فوتبال هلند مطرح کردم و جواب ما مثبت بود.
وی ادامه داد: ما به تجربیات متفاوتی در فوتبال دست یافته‌ایم و به دنبال بست دادن این رشته در جهان هستیم. می‌خواهیم به کشورهای دیگر در جهت تبلیغ و آموزش فوتبال کمک کنیم.
فن پراخ همچنین تأکید کرد: در واقع این قرارداد همکاری یک طرفه نیست و یک قرارداد دوطرفه به امضا رسیده است، چرا که در زمینه فوتسال، فوتبال بانوان و در بخش‌های فوتبال جوانان و نوجوانان که فدراسیون فوتبال ایران موفق‌تر عمل کرده از ایران کمک می‌خواهیم، زیرا آنها بهتر از ما هستند و موفقیت‌های بیشتری در بخش‌هایی که گفته شد نسبت به فوتبال هلند دارند. این قرارداد خواهرخواندگی کمک می‌کنند ما در بخش بازی‌های دوستانه و تدارکاتی هم فعالیت داشته باشیم، خوشبختانه با تیمی قرارداد بسته‌ایم که فوتبال بازی کردن را بلد است.
رئیس فدراسیون هلند افزود: دوبار سفرم به تهران را کنسل کردم و مجبور شدم دوبار این سفر را به تعویق بیاندازم، اما بالاخره این اتفاق افتاد. گرچه من به خاطر حضور در انتخابات یوفا درگیر بودم و نتوانستم زودتر به تهران برگردم، اما خرسند هستم که در ایران حضور دارم و باید بار دیگر به ایران سفر کنم تا صحبت‌های بیشتری در مورد قرارداد داشته باشیم، اما امروز مجبورم خیلی زود تهران را ترک کنم، زیرا هفته آینده انتخابات ریاست اتحادیه فوتبال را در پیش دارم و باید برنامه‌های خود را پیگیری کنم. به هر حال دوست داشتم بیشتر بمانم و ملاقات‌های بیشتری داشته باشم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها