کد خبر: ۴۰۳۰۱۹
زمان انتشار: ۱۱:۵۴     ۰۷ آذر ۱۳۹۵
جانشین نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: امروز جهان مادی و لیبرالیسم از تحلیل کار بسیجیان عاجز مانده‌اند و نمی‌توانند شیوه جنگی و نبرد و رویارویی انقلاب اسلامی با دشمنان را درک کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، سردار عبدالله عراقی در اولین سالگرد شهدای مدافع حرم استان قزوین با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم استان قزوین اظهار کرد: استان قزوین این افتخار بزرگ را دارد که ۱۲ شهید مدافع حرم ‌در راه دفاع از حریم اهل بیت تقدیم اسلام و انقلاب کرده است. هفته بسیج بهترین فرصت برای تقدیر و یاد کردن از دریادلان و دلاورانی است که همه هستی خود را برای دفاع از حریم اسلام و نظام جمهوری اسلامی به کار گرفته و در این مسیر سینه سپر کرده‌اند.

وی با بیان این‌که «بسیجیان در هر جایی که کشور و انقلاب نیاز داشته باشد دلاورانه حاضر شده و از آن دفاع می‌کنند» گفت: دفاع از آرمان‌های انقلاب و حریم اهل‌بیت(ع) اولویت بسیجیان است و برای آن‌ها تفاوتی ندارد که مرز دفاع در داخل کشور باشد یا در خارج از کشور. بسیج موهبتی الهی به جمهوری اسلامی است که نشان از نظر خاص و برکتی است که حضرت حق به بسیج دارد.

وی ادامه داد: این‌که از بسیج به عنوان لشگر مخلص خدا یاد می‌شود به خاطر آن است که آن‌ها از تمام زندگی و زن و فرزند خود گذشته و جان بر کف و بدون داشتن هیچ‌گونه چشم‌داشتی، در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و هر جایی که نظام تشخیص دهد حاضر می‌شوند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با اشاره به این‌که «بسیجیان هیچ وظیفه قانونی برای حضور در جبهه‌های نبرد ندارند» در عین حال خاطرنشان کرد: آن‌ها عاشقان و دلدادگانی هستند که بدون ادعا و جلوتر از همه سینه سپر کرده و در هر جایی که احساس نیاز می‌شود حاضر و سنگ زیرین آسیاب می‌شوند. مهر بسیجی وقتی به قلب و پیشانی کسی بخورد اختیار دست خودش نخواهد بود بلکه قلب و روح او فرمان داده و مخلصانه در مسیر حفظ ارزش‌ها حرکت می‌کند.

وی با بیان این‌که «نقش‌آفرینی بسیجیان در سخت‌ترین شرایط ممکن و نثار جان‌شان را باید همواره مورد توجه قرار داد» تصریح کرد: امروز جهان مادی و لیبرالیسم از تحلیل کار بسیجیان عاجز مانده‌اند و نمی‌توانند شیوه جنگی و نبرد و رویارویی انقلاب اسلامی با دشمنان را درک کنند.

وی با تأکید براین‌که «در حال حاضر گفتمان غالب در دنیای امروز گفتمان واقع‌گرایی و اثبات‌گرایی است» گفت: در گفتمان عقل‌گرایی دنیای امروز تلاش می‌شود تا همه امور در قالب اندازه‌گیری و سنجش ظاهری و به صورت منطقی مورد بررسی قرار بگیرد. شیوه نبرد جمهوری اسلامی به صورت نامتقارن است که مورد حیرت و گیج شدن دشمنان و کارشناسان نظامی و سیاسی شده است.

عراقی در پایان با بیان این‌که «در شیوه نبرد جمهوری اسلامی عده کم و قلیل در مقابل خیل کثیر دشمنان ایستادگی می‌کنند» خاطرنشان کرد: این شیوه نبرد از قیام حسینی در روز عاشورا برای نظام اسلامی به ارث گذاشته شده و سبب عجز دشمن از گفتمان ما شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها