کد خبر: ۴۰۳۴۲۹
زمان انتشار: ۱۱:۰۳     ۱۳ آذر ۱۳۹۵
به نقل از کانال تلگرامی 598
تصاویر روی جلد هفته نامه The Week علاوه بر زیبایی و جذابیت ظاهری، مفاهیم عمیق و جالبی هم پشت آنهاست. درباره طرح روی جلدِ "دِ ویک" که آوریل ۲۰۱۵ منتشر شد، نکات زیر قابل توجه است(تصویر در پایین متن قرار دارد)

-در رقصِ اوباما و روحانی، اوباما در نقش مرد و روحانی در نقش زن رقاص است.

-مرد رقاص (اوباما) دست بالاتر و قدرت برتر را در رقص (مذاکرات) دارد.

-بینندگانِ رقص (ناظران مذاکرات) به جلوهگریها و عشوه ریزیهای زن (روحانی) زل زده اند. این خانمِ رقاص است که با خرج حیا و نجابت خود، توجه همه را جلب کرده (جلب توجه جهان به افول استکبار ستیزی و انقلابی گری ایران).

-پرستیژ و ابهت مرد (اوباما) با شرکت در این رقص (مذاکرات) دچار خدشه نمیشود (آمریکا در مذاکرات بر سر حقوق بدیهی ایران مذاکره میکند، قرار نیست ذره ای لطمه به حقوق آمریکا و قدرتش وارد شود).

-اوباما کُتی به رنگ مورد علاقه روحانی پوشیده تا ظاهراً خودش را همراه با او جلوه دهد.

-چشم روحانی به دهان اوباماست؛ دهان باز، میمیک صورتِ طماع گونه و زبان نیمه بیرون آمده ی روحانی؛ که نشان میدهد یا طمع کرده این گل خوش رنگ و لعاب (امتیاز رفع تحریمها) را از اوباما بگیرد و یا منتظر است اوباما حرکت بعدی رقص دیپلماتیک را به وی دیکته کند.

-چشم اوباما به بینندگان خارج صحنه (اسرائیل و کنگره) است. وی میخواهد این ناظران قدرتمند و موثر را نیز راضی نگه دارد اما روحانی تنها در صدد بالا بردن کیفیت هم آغوشی خود با اوباماست و به خارج از صحنه کاری ندارد.

-موجودیت و تعادل روحانی به اراده ی آمریکا گره خورده. اگر اوباما در میانه ی رقص، روحانی را رها کند؛ وی به طرز فجیعی به زمین خورده و دچار شکست عشقی خواهد شد.


به کانال 598 بپیوندید
@www_598_ir
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۰ - ۱۳ آذر ۱۳۹۵
۰
۰
خوب بود
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۵۱ - ۱۴ آذر ۱۳۹۵
۰
۰
احمقها فقط به مظلوم نمائی روحانی کمک می کنید. در ضمن بالاخره لباس روحانیت تن ایشانه آقایان هدف وسیله رو توجیه نمیکنه شما با این کارتون علاوه بر نقض قوانین صزیح کشور در خصوص لباس روحانیت این لباس رو به هم مسخره کرفتید.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها