کد خبر: ۴۰۳۸۹۷
زمان انتشار: ۱۰:۵۴     ۱۶ آذر ۱۳۹۵
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران خطاب به حسن روحانی:

-از آن روز بود که دستاوردهای نداشته‌ برجام را به رخ مردم کشاندید. برجام حکایت آن پادشاه عریانی شد که کسی جرات بیان واقعیتهایش را نداشت.

-امیدوارانه پیگیر اصلاح رفتار شما و دولت متبوعتان نیستیم.

-شما رئیس جمهور خوبی نبودید.

-امروز شرایط تغییر کرده است! دیگر نه ما دانشجویانی هستیم که چشم امید به آینده‌ای موهوم دوخته باشیم و نه شما آن نوسفری که قرار است پای در راهی دراز بگذارد. امروز ما و شما از راه رفته با یکدیگر سخن می‌گوییم.

-از سه سال گره زدن همه چیز به تحریم‌ها از آب خوردن تا آب و هوای شهرهای کشور؛ از بی‌سواد، بی‌شناسنامه، تندرو، افراطی و عصر هجری خواندن منتقدان، از وعده خروج از رکود و جذب سرمایه خارجی و در عوض ریختن سرمایه ملت به پای طیاره‌هایی که صرفا برای پرواز به لندن و برلین و پاریس بکار می‌آیند.

-اجرای ناقص و غلط طرح موسوم به سلامت موجب تحمیل هزینه‌هایی گزاف بر کشور و تعمیق نابرابری اجتماعی در جامعه شد،توافق حاصل شد!

-در داخل قلب راکتور سیمان ریختید، چرخ سانتریفیوژها را متوقف کردید و منتظر ماندید تا بیگانگان چرخ زندگی مردم ایران را بچرخانند! چرا؟ چون باید توافق حاصل می‌شد، چون شما تمام حیثیت دولتتان را در قمار برجام نهاده بودید.

به کانال 598 بپیوندید
@www_598_ir
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۰ - ۱۶ آذر ۱۳۹۵
۰
۰
واقعیت همین است اما چه فایده که قدرت دارند و تکبر و حرف کسی را قبول نمیکنند . برای اینکه ثابت کنند راه و روششان درست است چهار سال با مردم و مملکت بازی کردند و دروغ گفتند .
پاسخ
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۷ - ۱۶ آذر ۱۳۹۵
۰
۰
جالبه دوستان دولتی اجازه پخش فیلم این سخنرانی روندادن....ازادی بیان.......
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها