کد خبر: ۴۰۴۵۰۷
زمان انتشار: ۰۱:۳۱     ۲۱ آذر ۱۳۹۵
کوچک‌زاده در دانشگاه تبریز:
نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور بی‌خانگی و اجاره‌نشینی نکشیده است و وزیری که درد مستأجری را نمی‌داند، مسکن مهر را بی‌فایده عنوان می‌کند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز، مهدی کوچک‌زاده بعد از ظهر امروز در مناظره «بررسی کارنامه چهارساله دولت تدبیر و امید» در دانشگاه تبریز اظهار کرد: برخی‌ها علاقه‌مند به مناظرات مختلف هستند، اما باید خود مسئولان بتوانند در این مناظرات حضور داشته و پاسخگو باشند.

مناظره با افرادی که به خاطر منافع حاضرند کفش رضاخان را واکس بزنند درست نیست

وی ادامه داد: مناظره نباید با افرادی باشد که حاضر هستند به خاطر منافع خود کفش رضاخان را واکس بزنند و دست دوستی با آمریکا داشته باشند.

ترامپ ادامه‌دهنده راه اوباما است

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رئیس بانک مرکزی در خصوص دستاورد برجام، آن را «تقریباً هیچ» عنوان کرد، افزود: برخی‌ها تمام تخم‌مرغ را بر کاسه برجام گذاشته‌اند.

کوچک‌زاده به نامه امضا شده توسط مجلس آمریکا به رئیس جمهور آمریکا اشاره و اضافه کرد: در این نامه علناً به اوباما تأکید شده است که ترامپ نیز ادامه‌دهنده همان سیاست ملی آمریکا است و نباید با او مخالفت شود.

وی با تأکید بر اینکه بهترین راه برای از بین بردن حقیقت به تحریف کشاندن آن است، تبیین کرد: حقایق در طول تاریخ مورد استفاده بزرگان قرار گرفته و می‌توان بزرگترین حقیقت را امام حسین(ع) دانست که الان موضوع کربلا را برخی‌ها به تحریف کشانده‌اند.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تشریح کرد: برخی‌ها علاقه دارند موضوع حقیقت حسینی را از بین ببرند، اما چنین توانایی ندارند.

کوچک‌زاده خاطرنشان کرد: درس‌هایی که از واقعه عاشورا روایت می‌شود بسیار عبرت‌انگیز است و و تأثیر به‌سزایی دارد.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور بیان کرده است که در روز عاشورا روز مذاکره بود و خود امام حسن(ع) نیز صلح کرده است، یادآور شد: در مطالعه تاریخ می‌توان دید که صلح امام حسن(ع) با معاویه به این گونه بود که امام حسن(ع) یک کاغذ سفید امضا و مُهر شده از معاویه دریافت کرد که گفته بود هر چیزی که بنویسید قبول داریم، اما جنگی در میان نباشد.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اگر شورای امنیت سازمان ملل نیز یک برگه سفید امضا به ما دهد ما نیز امام داریم و قبول می‌کنیم، اما این روشی که در پیش گرفته شده، تحریف امام حسن(ع) است.

عزت و احترامی که روحانیت به دست آورده است زیر سایه امام خمینی(ره) است

کوچک‌زاده با تأکید بر اینکه عزت و احترامی که روحانیت به دست آورده است، زیر سایه امام خمینی(ره) است، افزود: دلیل اینکه افرادی که هرجا می‌رسند بیان می‌کنند که خط امام، ما هستیم، برای آن است که خود را به امام خمینی(ره) نزدیک کنند، چراکه می‌دانند امام خمینی(ره) یک عالم و مدبر بوده است.

وی یادآور شد: وقتی دانشجو حتی امام حسن(ع) خود را نشناسد و امام خمینی(ره) اطلاع نداشته باشد سرش کلاه خواهند گذاشت، به طوری که نمی‌تواند تحلیل درستی داشته باشد.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: پیام امام خمینی(ره) از پذیرش قطعنامه به گونه‌ای بود که پیام بزرگی در آن وجود داشت، اما افراد زیادی هستند که پیام این قطعنامه را نمی‌دانند.

کوچک‌زاده گفت: امام خمینی(ره) تأکید فراوان داشتند که امروز جنگ حق علیه باطل و جنگ علیه مستکبر و پابرهنگان با مرفهان است و از این نگران بودند که مبادا مردم گمان کنند جنگی در کار نیست.

وی تبیین کرد: مردم ایران ثابت کرده‌اند که به نظام علاقه دارند و در هشت سال دفاع مقدس از استاد دانشگاه تا پیرزن روستایی همه همت کردند و پیروز شدیم و باید به این نکته نیز توجه کنیم در آن دوران وضعیت معیشتی مردم بسیار بحرانی‌تر از امروز بود.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه مردم ایران ثابت کرده‌اند تحمل گرسنگی را دارند، اما تحمل شکست انقلاب و ضربه به اصول آن را ندارند، به حقوق‌های نجومی اشاره و بیان کرد: فردی 50 میلیون تومان حقوق می‌گیرد و می‌گوید اشکال قانونی ندارد.

مردم ایران تحمل گرسنگی را دارند اما تحمل شکست انقلاب و ضربه به اصول آن را ندارند

کوچک‌زاده در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه متأسفانه داعشی به وجود آمده که خونخواری می‌کند و مسلمان، مسیحی و ... نمی‌شناسد، افزود: در این شرایط آیا گفتمان امکان پذیر است و فردی به نام ترامپ که در سخنرانی خود می‌گوید فلانی را وزیر دفاع کرده‌ام که سگ هار است و الان رها شده است و این دنیایی است که می‌گویند دنیای گفتمان است، دنیایی که تمامی عهدها را می‌شکنند.

وی اضافه کرد: در این 4 سال به دروغ در تفکر مردم گنجانده‌اند که آلمان و ژاپن هزینه‌های نظامی خود را صرف مسائل علمی می‌کنند و می‌گویند که درس عاشورا همان مذاکره است.

در برابر نقض آشکار برجام کسی چیزی نمی‌گوید اما برای لغو یک سخنرانی جنجال به راه انداخته‌اند

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سخنرانی فردی در مشهد باطل می‌شود و وی آن را ظلم غیرقابل تحمل تلقی می‌کند، گفت: ظلم بزرگ همان ظلم نقض آشکار برجام است که کسی چیزی نمی‌گوید، اما برای سخنرانی‌ لغو شده جنجال راه انداخته‌اند.

کوچک‌زاده همچنین به اعتراض برخی از افراد در راستای تعطیلی کنسرت اشاره کرد و گفت: این‌ها نمک‌هایی است که از طرف دشمن جلوی پای جوانان ریخته شده است.

وی با تأکید بر اینکه کسی با لذت بردن جوانان مخالف نیست، عنوان کرد: متأسفانه الان روابط دختر و پسر را ترویج می‌کنند و مسؤولان با غیرت ما نیز هیچ کاری در این زمینه انجام نمی‌دهند.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مسؤولی که مستأجری نکشیده و درد آن را نمی‌داند، مسکن مهر را نیز بی‌فایده عنوان می‌کند.

کوچک‌زاده تشریح کرد: انقلاب ما آن گونه که برخی انقلابی‌نماها نشان دادند برای پر کردن شکم نیست و در رأس آن عدالت و حقانیت است.

وی در خصوص هدفمندی یارانه‌ها نیز گفت: هدفمندی یارانه‌ها آنگونه که رواج یافته، نبوده، بلکه بسیار متفاوت و عدالت ریشه اصلی این طرح بوده و می‌خواستیم مانع این شویم که برخی بیشترین بهره را برده و برخی هیچ بهره‌ای نبرند.

ما برجام را بزرگ نکردیم بلکه رئیس‌جمهور آن را حلال مشکلات مردم می‌داند

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین با تأکید بر اینکه اگر قانون اساسی در کشوری رعایت نشود باید انقلاب کرد، افزود: ما برجام را به هیچ وجه پررنگ نکرده‌ایم، بلکه خود رئیس جمهور بر این معتقد است که برجام حلال مشکلات مردم است.

کوچک‌زاده همچنین با بیان اینکه اگر مردم نخواهند نمی‌شود، گفت: بله مردم روزی آقای هاشمی را می‌خواستند که با تعداد آرای زیاد رئیس جمهور شد، اما همان هاشمی را روزی هم نخواستند و رأی نیاورد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها