کد خبر: ۴۰۵۴۴۶
زمان انتشار: ۰۸:۵۸     ۲۸ آذر ۱۳۹۵
اختتامیه سی‌امین کنفرانس وحدت اسلامی
بازیگر سینما و تلویزیون گفت:‌ هنر برای تبلیغات نیست، بلکه هنر فی‌نفسه در ذات خودش مؤثر است. اگر براساس ساختارهای صحیح و فنی و تکنیکی درست باشد، اثرگذارتر خواهد بود.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، علی نصیریان بازیگر سینما و تلویزیون در مراسم اختتامیه سی‌امین کنفرانس وحدت اسلامی، گفت: این اقدامی که مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در برگزاری جشنواره فیلم وحدت انجام داده، اهمیت زیادی دارد به دلیل اینکه سخنرانی، مقاله، کتاب و ... خیلی خوب است اما جذابیت و تأثیرگذاری‌ فیلم و نمایش بسیار بیشتر است و توجه و استفاده درست از آن بسیار اهمیت دارد.

وی اظهار داشت: هنر برای تبلیغات نیست، هنر فی‌نفسه در ذات خودش مؤثر است. اگر چنین کارهایی که فکر می‌کنم در ایران به آن توجه شده براساس ساختارهای سالم، درست، صحیح، فنی و تکنیکی انجام شود نه به صورت شعار تبلیغاتی، اثرگذارتر خواهد بود.

این بازیگر سینما و تلویزیون تصریح کرد:‌ اقدام مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در زمینه برگزاری جشنواره فیلم وحدت بسیار ارزنده است و برای بنده ناچیز هم دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد فیلم «شکارچی شنبه» اثر آقای شیخ‌طادی، افتخار بسیار بزرگی است و کارگردان این فیلم زحمات بسیار زیادی برای آن کشیده است.

بر اساس این گزارش، در سی‌امین دوره کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی، ۲۲۰ شخصیت برجسته جهان اسلام از ۶۰ کشور به همراه یکصد شخصیت اثرگذار داخلی حضور دارند. این کنفرانس طی روزهای 25 تا 27 آذرماه در تهران در حال برگزاری است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها