کد خبر: ۴۰۵۵۳۶
زمان انتشار: ۱۳:۲۹     ۲۸ آذر ۱۳۹۵
مهاجم استقلال خوزستان تاکید کرد که اگر قصد جدایی از این تیم را داشته باشد، پرسپولیس و استقلال اولویت‌های او برای انتخاب تیم جدیدش خواهند بود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از کاپ، رحیم زهیوی در خصوص شرایط استقلال خوزستان و مشکلات مالی که هنوز حل نشده است، اظهار داشت: «قرار بود در مورد مسائل مالی صحبت نکنیم و مسئولان قول داده‌اند که بعد از بازی با صنعت نفت آبادان مشکلات را حل کنند. وقتی نیم فصل اول تمام شود، بازیکنانی که متمم دارند، می‌توانند از استقلال خوزستان جدا شوند. من به‌عنوان یک خوزستانی و به‌خاطر تعصبی که به تیم شهرم دارم، حاضرم یک هفته بیشتر صبر کنم. اگر دیدم بی‌احترامی به بازیکنان ادامه دارد، برخلاف میل باطنی‌ام مجبور به جدایی خواهم بود.»

 

او ادامه داد: «شرایط روحی تیم اصلا خوب نیست و انگار نه انگار که قرار است در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنیم. مشکلاتی که در استقلال خوزستان وجود دارد و اتفاقاتی که اینجا رخ می‌دهد، حتی در محلات هم دیده نمی‌شود. ما از لحاظ فنی تیم خوبی داریم، ولی وقتی تمرکز بازیکنان به‌هم می‌ریزد نتیجه نمی‌گیریم. در تیم ما آقای پورموسوی خانه‌اش را می‌فروشد تا به بازیکنان پول بدهد و هیچ‌کدام از مربیان چنین کاری را انجام نمی‌دهند.»

 

زهیوی خاطرنشان کرد: «وقتی سایپا را شکست دادیم به ما قول دادند که پاداش بدهند. شب بازی با سیاه‌جامگان فرارسید، ولی پاداشی در کار نبود. در آن شرایط آقای پورموسوی به‌خاطر اینکه به بازیکنان بدقولی نشود از یکی از بازیکنان مطرح خوزستانی 30 میلیون گرفت و آنها را بین بازیکنان پخش کرد. اگر تا اینجا تحمل کرده‌ایم، فقط به‌خاطر شخص پورموسوی است. مطمئن باشید اگر پورموسوی نباشد استقلال خوزستان حتی یک امتیاز هم نمی‌گیرد.»

 

مهاجم استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: «بارها گفته‌ایم که مسئولان باید به استقلال خوزستان و پورموسوی کمک کنند، ولی هیچ اتفاقی نمی‌افتد. نمی‌دانم چرا هیچ اسپانسری پیدا نمی‌شود و هیچ‌کس به‌فکر استقلال خوزستان نیست. این تیم نیاز به حمایت دارد و البته نیاز به جذب بازیکن. شما می‌بینید که سرمربی ما از مشکلات دفاعی تیم صحبت می‌کند و امیدوارم در نیم فصل شرایط طوری پیش برود که چند بازیکن خوب بگیریم و ضعف‌ها را در خط دفاعی و نقاط دیگر زمین برطرف کنیم.»

 

زهیوی در پاسخ به این سؤال که آیا پیشنهاد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به او صحت دارد، گفت: «من از اکثر تیم‌ها پیشنهاد دارم که استقلال و پرسپولیس هم شامل آنها می‌شوند و این دو باشگاه صحبت‌هایی را با مدیر برنامه‌هایم انجام داده‌اند. من به هیچ عنوان دوست ندارم از استقلال خوزستان جدا شوم، ولی اگر این اتفاق رخ داد، اولویتم یکی از دو تیم پرسپولیس یا استقلال خواهند بود. دوست دارم جایی بازی کنم که از هر لحاظ پیشرفت کنم.»

 

مهاجم استقلال خوزستان در پاسخ به این سؤال که اصلی‌ترین مدعی کسب عنوان قهرمانی چه تیمی است، گفت: «شما شک نکنید که از بین پرسپولیس یا تراکتورسازی یک تیم چند هفته مانده به پایان لیگ برتر قهرمان خواهد شد.»


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها