کد خبر: ۴۰۵۵۶۴
زمان انتشار: ۱۴:۱۲     ۲۸ آذر ۱۳۹۵
دو تیراندازی جداگانه در شیکاگو و سیاتل آمریکا چهار کشته و سه زخمی برجا گذاشته است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، پلیس به نقل از گزارش رسانه‌های محلی گزارش داد، در اثر تیراندازی در منطقۀ فرن‌وود در جنوب شهر شیکاگوی آمریکا که عصر روز شنبه به‌وقت محلی (بامداد یکشنبه) روی داد، چهار نفر کشته و دو تن ازجمله یک کودک دوساله زخمی شدند.

به گزارش پرس‌تی‌وی، در خشونتی دیگر که نزدیک به ده دقیقه قبل از تیراندازی مرگبار در فرن‌وود در محل برگزاری مراسم یادبود در غرب شیکاگو صورت گرفت یک مرد 21 ساله به‌شدت زخمی شد.

پلیس با اشاره به ادامۀ تحقیقات درباره این حوادث اعلام کرده است تاکنون فرد یا مظنونی در ارتباط با این تیراندازی‌ها دستگیر نشده است.

پلیس همچنین به انگیزه و علت این تیراندازی‌ها اشاره‌ای نکرده است.

این در حالی است که منابع خبری محلی روز جمعه از حمله به یک افسر پلیس آمریکا هنگام تحقیق دربارۀ پرونده تیراندازی در سیاتل خبر دادند که در اثر آن افسر پلیس از ناحیه سر هدف گلوله قرار گرفت و به‌شدت زخمی شد.

این افسر که مایک مک‌کلوگری نام دارد و 61 ساله است، به یکی از بیمارستان‌های سیاتل انتقال یافته و حال وی وخیم گزارش شده است.

آمریکا با تهدید دائمی خشونت‌های ناشی از سلاح روبروست. طبق اعلام «مرکز کنترل و پیشگیری بیماری در آمریکا»، سالانه بیش از 33 هزار نفر به ضرب گلوله در این کشور کشته می‌شوند.

هرروز به‌طور میانگین 87 نفر در آمریکا بر اثر تیراندازی کشته و 183 نفر زخمی می‌شوند.

به گزارش روزنامۀ نیویورک دیلی، حدود 270 تا 300 میلیون قبضه سلاح گرم در آمریکا وجود دارد؛ یعنی تقریباً به ازای هر نفر یک اسلحه در این کشور یافت می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها