کد خبر: ۴۰۵۸۷۱
زمان انتشار: ۱۶:۲۱     ۳۰ آذر ۱۳۹۵
تهیه کننده ویژه برنامه شب یلدای شبکه تهران گفت: برخی افراد با اهداف مشخص و انتشار اخبار دروغ تلاش کردند حضور محمدرضا گلزار را در تلویزیون منتفی کنند و مبلغ حیرت آور و دروغ را به عنوان بهای حضور این ستاره مطرح کردند که در نهایت با این نابرادری‌ها مانع اتفاقی مثبت در شب یلدای تلویزیون شدند.
به گزارش پایگاه 598 ، با توجه به حاشیه‌های پیش آمده در برخی از سایت‌ها محمدحسین رضوی؛ تهیه‌کننده برنامه «ناردونه» (ویژه برنامه شب یلدای شبکه پنج) جوابیه‌‌ای را منتشر کرده و نسخه‌ای از آن را در اختیار خبرگزاری فارس قرار داد که در ادامه می‌خوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم

1: از حدود یک ماه پیش تولید ویژه برنامه شب یلدا رو شروع کردیم . قدم سخت و دشواری را برداشتیم و طبیعتا مثل هر کار دیگری با مشکلات و موانعی هم روبرو بودیم که سعی کردیم از آنها با تلاش بگذریم.  

2: در این مسیر سنگ اندازی دوستان هم در نوع خود قابل توجه بود و باعث به وجود آمدن برخی مشکلات حاشیه ای در پروژه شد و مسیر برنامه سازی تلویزیونی را تا حد زیادی مختل کرد اما با عنایت خدا هیچ قطاری از حرکت نمی‌ایستد.  

3:روز گذشته خبر عجیب و خاصی درباره حضور دوست خوبم محمدرضا گلزار در برنامه منتشر شد. تیم سازنده از مدت ها پیش با محمدرضا عزیز در گفتگو بوده تا مقدمات حضورش در تلویزیون میسر بشود و این حضور را اتفاق مبارک و مثبتی می‌دانستیم اما روز گذشته برخی از افراد با اهداف کاملاً مشخص و با انتشار اخبار کذب و دروغ تلاش کردند که این مسیر را مختل کنند و یک رقم حیرت آور و دروغ را به عنوان بهای حضور این ستاره مطرح کردند که در نهایت با این نابرادری‌ها مانع اتفاقی مثبت در شب یلدای تلویزیون شدند.

4:این حاشیه سازی ها از چند نفر خاص که کینه توزانه اقداماتشان را علیه من و به دلایلی نامعلوم ادامه می دهند به حرکتی عجیب تر منتهی شد و با انتشار یک پست اینستاگرامی که برای حدود ٢ سال پیش بوده تلاش کردند از هر نوع جنجال دروغی و شبه واقعی استفاده لازم را برای اهداف خود استفاده نمایند.

5: هدف من برنامه خوب ساختن است و برای همین هم در اتاق فکر برنامه‌هایم و هم در عوامل از ترکیب جوانان و باسابقه‌ها استفاده کردم و هر کمک و مشورتی را با آغوش باز می‌پذیرم اما هدف این چند نفر چیست الله اعلم! در هر حال با توجه به این حاشیه سازی ها تنها می توان با تکذیب شدید و قوی تمام این دروغ های مطرح شده و یا افتراهایی که مطرح خواهد شد ، از پیشبرد این جنجال ها جلوگیری کرد.

6: و مکرو مکرالله والله خیرالماکرین....

میر محمدحسین رضوی/ ٣٠ آذر ماه ١٣٩٥
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها