کد خبر: ۴۰۶۱۷۳
زمان انتشار: ۱۴:۲۹     ۰۲ دی ۱۳۹۵
در پی حمله توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به پایگاه‌های نظامیان سعودی در جازان شماری از نظامیان ارتش عربستان کشته شدند.
به گزارش پایگاه 598، شماری از نظامیان عربستان روز چهارشنبه (دیروز) در حمله توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به جازان کشته و زخمی شدند.

یک منبع نظامی به پایگاه خبری «یمن پرس»، گزارش داد که یگان توپخانه‌ای ارتش یمن مواضع نظامیان عربستانی در جازان را هدف قرار داده بودند که منجر به آتش‌ گرفتن پایگاه نظامی سعودی شد و شماری از نظامیان این کشور کشته شدند.

پیشتر ارتش و کمیته‌‌های مردمی یمن پایگاه نظامی ملحمه و منطقه الطوال در جازان را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار داده بود.

حملات جنگنده‌های سعودی به صنعا روز پنجشنبه (امروز) همچنان ادامه دارد، یک منبع محلی اعلام کرد که جنگنده‌های عربستان پایگاه نظامی ضبوه ارتش یمن در شهر سنحان در جنوب صنعا را هدف قرار داده این در حالی است که روز گذشته نیز شمال استان صنعا بمباران شده بود.

ارتش یمن و کمیته‌های مردمی این کشور مواضع مزدوران سعودی در تعز را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار دادند، یک منبع نظامی اعلام کرد که نیروهای توپخانه‌ای مواضع مزدوران سعودی در بلندی‌های «العمدان» در منطقه الضباب را هدف قرار داده که خسارت‌هایی جانی بالایی در میان مزدوران سعودی به همراه داشته است.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها