کد خبر: ۴۰۶۴۸۳
زمان انتشار: ۱۴:۱۶     ۰۵ دی ۱۳۹۵
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سران فتنه 88 نقش عمرسعد در حادثه عاشورا را بازی کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، پیش از ظهر امروز به مناسبت نزدیکی به یوم‌‌الله 9 دی نشست خبری با حضور خبرنگاران و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید جواد خاضع در این نشست با تبریک این روز بزرگ به همه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: مردم استان ما نیز در روز 9 دی همان سال همدوش با سایر مردم ایران اسلامی برگ زرینی در کارنامه پرافتخار خود ثبت کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات ایلامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در تبیین فتنه 88 همین بس که این فتنه ریشه در سال‌های گذشته و عقبه‌ای 15 ساله داشت.

این مسؤول گفت عده‌ای که همواره مدعی خط امام بودند به مقابله با میراث گرانبهای امام راحل برخاستند و مهم‌ترین این میراث را که اصل مترقی و اصیل ولایت فقیه بود زیر سئوال بردند.

خاضع تصریح کرد: آن‌ها علیه ولایت فقیه که میراث گران‌بهای امام بود شعار دادند و معلوم بود که این‌ها کینه چندین ساله داشتند و اصولا انتخابات بهانه‌ای برای این کار بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان افزود: سران فتنه که خود همراه و گوش به زنگ استکبار پشت این قضیه قرار داشتند هیچ اعتراضی به این شعارهای ساختارشکنانه نداشتند.

وی افزود: آن‌ها نه تنها هیچ اعتراضی به این شعارها نداشتند بلکه ساختارشکنان و حرمت‌شکنان روز عاشورا را مردم خوارج نام نهادند تا دشمنی و عداوت آن‌ها با انقلاب و ارزش‌ها بیشتر نمایان شود.

خاضع تصریح کرد: آن‌ها در این قضیه به مانند عمر سعد بودند و نقش وی را در روز عاشورا بازی کردند که به لشکریان خود می‌گفت به سوی بهشت حرکت کنید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: انقلاب ادامه حرکت انبیای الهی است و هر کس که در مقابل این انقلاب قرار گیرد نقش شیطان و طاغوت را بازی کرده است.

وی از 9 دی به عنوان جریانی یاد کرد که در دل تاریخ ثبت شده است و همانند عاشورا و غدیر در امتداد خط ائمه و فتنه‌گران نیز نشان دادند که ماهیتی به مانند دشمنان و فتنه‌گران صدر اسلام دارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
فرهادي
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۱ - ۰۶ دی ۱۳۹۵
۰
۰
اين زمان با دوران صدر اسلام هيج فرقي ندارد وحال و در اين زمانه ما يك رهبر فرزانه مي خواهيم كه الحمد ا.. داريم و خدا عمر طولاني بده به رهبرمان
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها