کد خبر: ۴۰۶۵۲۹
زمان انتشار: ۱۵:۲۰     ۰۵ دی ۱۳۹۵
بعد از دیدن تصاویر این اتفاق ناخود آگاه به یاد 3 سال قبل افتادم. 26 آذر ماه 92 زمانی که تنها چند روز از توافق ژنو میگذشت، محمد جواد ظریف دست در دست حسین فریدون به عنوان «قهرمان دیپلماسی» ایران معرفی شد و کمتر از دو سال بعد نیز در یک برنامه دولتی دیگر با حضور خودش، از تندیس او رونمایی شد!
به گزارش پایگاه 598، امیرحسین ثابتی در کانال تلگرامی خود نوشت: روز سه شنبه در دانشگاه علوم پزشکی همدان اتفاق جالبی افتاده است. بعد از اتمام سخنان سعید جلیلی، دانشجویان تصمیم داشتند تا از او به عنوان «قهرمان مقاومت» تقدیر کنند اما او نپذیرفته و پس از پایان برنامه با حضور در منزل خانواده شهید مدافع حرم؛ سیدمیلاد مصطفوی نشان «قهرمان مقاومت» را به پدر شهید تقدیم کرده است.
 
بعد از دیدن تصاویر این اتفاق ناخود آگاه به یاد 3 سال قبل افتادم. 26 آذر ماه 92 زمانی که تنها  چند روز از توافق ژنو میگذشت، محمد جواد ظریف دست در دست حسین فریدون به عنوان «قهرمان دیپلماسی» ایران معرفی شد و کمتر از دو سال بعد نیز در یک برنامه دولتی دیگر با حضور خودش، از تندیس او رونمایی شد!
 
این چند خط را نوشتم تا فراموش نکنیم تفاوت ظریف و جلیلی فقط در عملکردشان نبود که یکی ایران را تا غنی سازی 20%  و افتتاح فردو و ادامه پیشرفتها پیش برد و دیگری در راکتور اراک بتن ریخت و وعده فریب و دروغ به مردمش داد، تفاوت اصلی آنها در همین منش؛ شخصیت و صداقتشان با مردم بود.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها