کد خبر: ۴۰۷۱۴۰
زمان انتشار: ۱۱:۵۵     ۰۹ دی ۱۳۹۵
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، هفت سال پیش در چنین روزی نمونه‌ ای  از قدرت جمهوری اسلامی رونمایی شد و طومار فتنه آمریکایی_ انگلیسی 88 درهم پیچید.
نهم دی 1388 حادثه ای عظیم و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.
البته به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب ، انگیزه‌هایى وجود دارد تا این روز بزرگ فراموش شود و از یادها برود.
برخی از جریان های اصلاح طلب و مخالف نظام هم سعی دارند با شبیه سازی های مدیریت شده، نهم دی و فتنه 88 را از ذهن  مردم پاک کنند.
به عنوان نمونه چند روز قبل یکی از کانال های تلگرامی عکس نوشته ای منتشر کرد با این مضمون که آیا نکوهش کنندگانِ سران فتنه حاضر هستند در برابر اختلاس های پدید آمده در دولت قبل پاسخ بدهند؟.
کاملا واضح است که انتشار این گونه مطالب تنها برای این است که حساسیت نسبت به مسئله فتنه و سران نانجیب آن از بین برود.
دوازدهم تیرماه 95 ، رهبر فرزانه انقلاب در دیدار با دانشجویان بر حساسیت نسبت به مسئله فتنه تأکید کردند و فرمودند:
"برخی  از امام و انقلاب دم می زنند اما با فتنه گران همکاری می کنند و آن ها را مورد حمایت قرار می دهند."
ایشان فرمودند:  "من به تقسیمات اصولگرا و اصلاح طلب یا چیزهایی شبیه این ها اهمیت نمیدهم ولی به محتوای جریان های مختلف توجه دارم. موضع بنده درباره فتنه کاملاً صریح است وروی مسئله‌ی فتنه حسّاسم."  
برخی از افراد بی اطلاع به ما می گویند چرا این قدر از فتنه حرف می زنید و تصور می کنند که مسئله فتنه تمام شده است. اما نگاهی به بیانات رهبر حکیم و عزیز انقلاب نشان می دهد ایشان از سال 88 تاکنون هیچوقت از یادآوری این موضوع کوتاهی نداشته اند و در مناسبتهای مختلف به تبیین ابعاد فتنه پرداخته اند.  
به عنوان نمونه ایشان ، مردادماه 95  در دیدار با امامان جماعت مساجد تهران فرمودند:
"در اوائل ایّام فتنه ۸۸ بنده به یکی از سران فتنه گفتم این کار شما باعث می شود دشمنان که با اصل نظام مخالف هستند از آن سوء استفاده کنند. شما فکر می کنید به انتخابات اعتراض دارید اما مورد استفاده‌ دشمنانِ اصل نظام قرار خواهد گرفت ولی آن شخص به حرف های بنده گوش نکرد و نگاه خوشبینانه‌ این است که نفهمیدند ما چه می گوئیم و درنهایت خودشان دیدند که عده ای شعار می دهند «انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است»."
حساسیت زدایی مدیریت شده از مسئله فتنه و مظلوم نمایی در مورد سران نانجیب کودتای نافرجام سال 88 یک حقیقت غیر قابل انکار است و هرگونه سستی درباره تبیین و روشنگری ابعاد و زوایای فتنه باعث آسان سازی این نقشه شوم خواهد بود.
 

* محمد هادی سمتی


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها