کد خبر: ۴۰۷۳۲۱
زمان انتشار: ۱۱:۲۰     ۱۱ دی ۱۳۹۵
شیخ الدیهی:
معاون دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین با انتقاد شدید از استقبال از صهیونیست‌ها در خاک این کشور تأکید کرد که ملت بحرین مدافع فلسطین باقی خواهد ماند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری دانشجو، شیخ «حسین الدیهی» گفت که ملت بحرین همواره مدافع فلسطین و قدس باقی می‌ماند و با هر گونه عادی‌سازی روابط با صهیونیست‌ها مخالف است.

 

معاون دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین در صفحه توییتر خود نوشت: چگونه است که در بحرین از اقامه نماز جمعه ممانعت می‌کنند، نمازگزاران را بازداشت و منطقه را محاصره می‌کنند در حالیکه صهیونیست‌ها در خاک این کشور آزادند، رقص و پایکوبی می‌کنند و ترانه‌هایی با محتوای تخریب مسجدالاقصی سرمی‌دهند، این تنها بخشی از حجم بزرگ مشکلات در کشور و شکاف بین حکومت و ملت است.

 

طبق گزارش پایگاه شبکه تلویزیونی اللؤلؤه بحرین، الدیهی اشاره کرد که رژیم بحرین از شش ماه پیش اقامه بزرگ‌ترین نماز جمعه ممانعت می‌کند در حالیکه به صهیونیست‌ها اجازه می‌دهد تا در خاک این کشور به رقص و پایکوبی بپردازند و احساسات مسلمانان را جریحه‌دار کنند.

 

بنابر این گزارش، مسئولان بحرین روز جمعه (دیروز) نیز برای بیست و چهارمین هفته متوالی از اقامه بزرگ‌ترین نماز جمعه در منطقه محاصره الدراز ممانعت کردند.

 

الدراز محل سکونت آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر معنوی انقلاب بحرین است که در محاصره کامل نیروهای امنیتی بحرین قرار دارد و علاوه بر اینکه ورود و خروج افراد را کنترل می‌کنند، مانع ورود مواد غذایی و آب شرب کافی به منطقه می‌شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها