کد خبر: ۴۰۷۹۰۶
زمان انتشار: ۰۹:۵۶     ۱۵ دی ۱۳۹۵
شاید شما هم تا به حال با خود فکر کرده باشید که کاش می‌شد همزمان با ورزش کردن، بتوانید با گوشی خود نیز بازی کرده و تفریح داشته باشید.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه ایران: شاید شما هم تا به حال با خود فکر کرده باشید که کاش می‌شد همزمان با ورزش کردن، بتوانید با گوشی خود نیز بازی کرده و تفریح داشته باشید.
 
هرچند این روزها دستگاه‌های هوشمند زیادی همچون Xbox تولید شده است که می‌توان هنگام بازی‌های رایانه‌ای و موبایلی تحرک داشت ولی مشکل اینجاست که برخی، هیچ علاقه‌ای به جست و خیز و پرش کردن ندارند بخصوص اینکه دچار دردهای عضلانی در ناحیه‌های مختلف بدن مانند گردن، زانو و... باشند.
 
پس در چنین مواردی برنامه‌های ایکس باکس کنونی هم به درد این افراد نمی‌خورد. برای حل این مشکل و کمک به افزایش تحرک چنین افرادی، اخیراً یک شرکت فناوری دستگاه هوشمندی ساخته است که به کاربر اجازه می‌دهد ضمن انجام حرکات ورزشی و تقویت عضلات، با تلفن همراه خود نیز تعامل داشته باشد بدون اینکه نیازی به استفاده از انگشتانش هنگام بازی احساس شود. این دستگاه هوشمند پوشیدنی FlexR نام دارد و کیت‌های آن به عضلات کاربر متصل می‌شود.
 
این کیت‌ها سیگنال ‌های انقباضات عضلانی کاربر را به تلفن همراه هوشمند او منتقل کرده و به این ترتیب فرد هنگام ورزش، بازی هم می‌کند و از آن لذت می‌برد. البته باید گفت که این دستگاه یک برنامه رایگان جدا به نام RehabFit نیز برای تناسب اندام دارد تا مبادا کاربر حرکات ورزشی برای تقویت عضلات بدن خود را نادرست انجام دهد و به جای بهبود و کاهش درد و تقویت عضلات، بر درد و ضعف وی نیز افزوده شود.
 
این دستگاه هوشمند با سیستم‌های عامل اندروید و IOS سازگار است و عمر باتری آن نیز از سوی سازندگان دستگاه، 20 ساعت گزارش شده است. قیمت این دستگاه هوشمند که به نظر می‌رسد بسیار مورد توجه مردم جهان قرار بگیرد، 99 دلار تعیین شده و قرار است در ژوئن 2017 (خردادماه) وارد بازار شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها