کد خبر: ۴۰۸۱۴۲
زمان انتشار: ۱۱:۱۲     ۱۸ دی ۱۳۹۵
آیت‌الله مجتهد شبستری:
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه مسئولان دولتی باید با مردم صداقت داشته باشند و چیزی را از جامعه مکتوم نکنند،گفت: با توجه به تخلفات مالی اخیر مردم انتظار دارند که مسئولان دولت با آنها از طریق شفافیت رفتار کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به لزوم شفافیت مالی مدیران و مخالفت نماینده دولت با این طرح مجلس اظهار داشت: اسلام دین صداقت و یکی بودن ظاهر و باطن است، از این‌رو مسئولان باید با مردم صادق باشند و آنها را از خود بدانند و چیزی را از جامعه مکتوم نکنند.

آیت‌الله مجتهد شبستری شفاف عمل کردن مسئولان را وظیفه شرعی، عرفی و قانونی برشمرد و افزود: با توجه به شرایط فعلی و شبهات پیش‌آمده در مورد تخلفات مالی، مردم انتظار دارند مسئولان دولت با مردم شفافیت و صداقت داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی تأکید کرد: بنابراین در این شرایط مسئولان باید شفافیت به‌خرج دهند و همان‌طور که رهبری فرمودند بهترین تبلیغات، تبلیغ عملی است، لذا دولت هم باید عملاً نشان دهد که درستکار است و اگر تخلفاتی مانند حقوق نجومی بوده، آن را اصلاح و خاطیان را مجازات کند.

وی رسیدگی به مباحث مالی و حقوق‌های نجومی را ازجمله مطالبات رهبر انقلاب و مردم عنوان کرد و گفت: دو قوه نباید مسائل را به یکدیگر گره بزنند که اول چه کسی باید شفافیت ایجاد کند، همه مسئولان موظف هستند که صداقت و شفافیت را در قبال مردم رعایت کنند؛ چراکه برخی مردم درباره مسئولان شبهه دارند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی افزود: وقتی مطالبه جامعه و مردم شفاف شدن مباحث مالی است، دولت باید مصادیق این شفافیت را بداند و در این راستا وظیفه خود را انجام دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها