کد خبر: ۴۰۸۸۴۶
زمان انتشار: ۱۲:۰۳     ۲۵ دی ۱۳۹۵
نوروزی:
دارنده مدال طلای جهان و المپیک گفت که در حال حاضر نمی‌تواند در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی حاضر شود.
 به گزارش پایگاه 598، امید نوروزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص حضورش در اردوهای تیم ملی کشتی فرنگی اظهار داشت: بعد از المپیک 2016، مدتی استراحت کردم و با توجه به اتفاقاتی که در المپیک رخ داد چندان میلی به کشتی گرفتن نداشتم.

وی افزود: با این حال بارها اعلام کردم که قصد کنار گذاشتن کشتی را ندارم و می‌خواهم چند وقتی استراحت و پس از آن خودم را برای المپیک 2020 آماده کنم.

دارنده مدال طلای المپیک و جهان با اشاره به دعوتش به اردوها خاطرنشان کرد: از کادرفنی و علی اشکانی تشکر می‌کنم که من را دعوت کردند اما در شرایط کنونی نمی‌توانم در خدمت تیم ملی باشم و امیدوارم تیم ملی در مسابقات جام جهانی مانند همیشه موفق عمل کند.

نوروزی عنوان کرد: این روزها درگیر حضور در مقطع دکترا هستم تا بتوانم در کنار ورزش به صورت علمی نیز باری از روی دوش کشتی و ورزش کشور بردارم. تیم ملی ظرفیت بسیار بالایی دارد و می‌تواند با نیروهای توانمند در وزن 66 کیلو خلاها را جبران کند.

وی خاطرنشان کرد: بارِ کشتی فرنگی با نبود یک یا دو نفر روی زمین نخواهد ماند و روزهای طلایی آن با تدبیر باز هم تکرار خواهد شد. من به عنوان کشتی‌گیر سرباز وطن هستم و هر زمان که نیاز باشد با شکست تمامی رقبا بار دیگر دوبنده وزن 66 کیلو را صاحب خواهم شد تا بتوانم برای ایران افتخار آفرین باشم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها