کد خبر: ۴۰۹۶۶۵
زمان انتشار: ۰۹:۵۳     ۰۲ بهمن ۱۳۹۵
جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه مذاهب با بیان اینکه هیچ‌کدام از تحریم‌ها با برجام لغو نشد، گفت: گویا تفکر حمایت از سرمایه‌داری و عدم توجه به نیازهای قشر غالب مردم جزو برنامه‌های لاینفک دولت است.
به گزارش پایگاه 598، فائز مقبل جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه مذاهب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به اولین سالگرد یکسالگی برجام، گفت: تنها فایده برجام سیب و گلابی‌هایی بود که حتی آن هم با تمدید قانون داماتو از دست دولت رفت.

وی افزود: دولت متعهد شده بود که تنها به شرطی برجام را امضا خواهد کرد که تحریم‌ها در روز تصویب برجام به یکباره لغو شود اما پس از گذشت یکسال از تصویب برجام نه تنها هیچ یک از تحریم‌ها لغو نشد بلکه با تصویب قانون داماتو تحریم‌های داماتو برای مدت ده سال دیگر نیز تمدید شد و در کل هیچ‌کدام از تحریم‌ها با برجام لغو نشد.

مقبل گفت: دولت اولویت‌ها و دغدغه‌های اصلی کشور را با تکیه بر نگاه و خوی اشرافیگری با خرید یک عدد هواپیما که تنها دغدغه کمتر از 5 درصد مردم کشور است به فراموشی سپرده است. آیا اعتماد و هزینه سنگینی که نظام در صنعت هسته‌ای در قبال برجام پرداخت کرد از سوی دولتمردان جبران خواهد شد؟ کنترل تورم در این دولت که همه روزه بر طبل آن نواخته می‌شود همچون مثال گل نخوردن در بازی بدون توپ است!

وی تصریح کرد: امروز بعد از گذشت قریب به چهارسال از عمر دولت تمام تمرکز دولت دفاع تمام قد از برجام است و این نوع حمایت کورکورانه مبتنی بر نگاه پوپولیستی صرف است چراکه هر عقل سلیمی هزینه بسیار بالای برجام را که با تعطیلی سایت هسته‌ای فردو و نطنز و پرکردن قلب راکتور هسته‌ای اراک و کاهش هزاران سانتریفیوژ اتفاق افتاد را با تنها فایده ملموس آن که خرید یک هواپیما مرجوعی برای رفع حوایج تنها کمتر از 5 درصد مردم است تایید خواهد کرد.

وی در خاتمه گفت: گویا تفکر حمایت از سرمایه‌داری و عدم توجه به نیازهای قشر غالب مردم جزو برنامه‌های لاینفک دولت است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها