کد خبر: ۴۰۹۶۶۸
زمان انتشار: ۱۰:۰۷     ۰۲ بهمن ۱۳۹۵
مرندی هدف تشکیل جبهه مردمی انقلاب اسلامی را حمایت از مردم جامعه دانست و گفت: مردم محروم بیش از دیگر اقشار جامعه در انقلاب اسلامی نقش داشته‌اند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، مرندی در نخستین همایش جامعه پزشکی و سلامت جبهه مردمی انقلاب گفت: پزشکان جامعه اسلامی در انقلابی بودن نقطه اشتراک دارند و نام جبهه مردمی انقلاب اسلامی همه را به یاد روزهای آغاز انقلاب می اندازد.

وی هدف تشکیل این جبهه مردمی را حمایت از مردم جامعه دانست و گفت: مردم بیشتر از همه در انقلاب و جنگ تحمیلی و دیگر عرصه‌ها نقش اساسی داشته‌‌اند و تشکیل این جبهه نیز برای نقش‌آفرینی بیشتر مردم در عرصه اداره کشور است.

مرندی افزود: باید تمام تلاش خود را بکنیم تا عدالت را در جامعه اسلامی ایران پیاده کنیم که خواست و دغدغه اصلی امام خمینی ره و رهبر معظم انقلاب بوده است.

وی تأکید کرد: این جبهه مردمی برای حرکت درراه امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی تشکیل‌شده و به دنبال این هستیم که کار را در دست دل سوزان انقلاب قرار دهد.

مرندی دو هدف مهم را موجب تشکیل جبهه مردمی انقلاب اسلامی دانست و گفت: این جبهه به دو دلیل تشکیل شد یکی کوتاه‌مدت که انتخاب ریاست جمهوری است و هدف بلندمدت آن نظارت بر عملکرد مسئولان و هم‌فکری با مسئولان برای پیش برد اهداف انقلاب اسلامی است.

وی در پایان تأکید کرد: باید جلوی برخی انحرافات را در جامعه گرفت مانند فسادهای اقتصادی و حقوق نجومی، امیدواریم جبهه مردمی انقلاب اسلامی بتواند این وظایف و اهداف را به‌خوبی تحقق بخشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها