کد خبر: ۴۰۹۶۹۶
زمان انتشار: ۱۱:۵۱     ۰۲ بهمن ۱۳۹۵
این پرونده یک پرونده سرنوشت ساز برای باشگاه پرسپولیس تلقی می شود چراکه اگر پرسپولیسی ها محکوم شوند جرایم جدیدی نیز به حکم قبلی اضافه خواهد شد.
به گزارش پایگاه 598، جلسه نمایندگان باشگاه پرسپولیس با وکلای مانوئل ژوزه و دادگاه cas در لوزان سوئیس برگزار شد.

به گزارش تابناک ورزشی، درپی اعلام حکم قطعی فیفا بعد از دو سال و محکومیت باشگاه پرسپولیس به پرداخت یک میلیون و ۵۵۰ هزار یورو بابت مطالبات مانوئل ژوزه سرمربی اسبق پرتغالی پرسپولیس و دستیارانش علی اکبر طاهری از وکلای حقوقی خود درخواست کرد به این حکم اعتراض کرده و خواهان رسیدگی به آن در دادگاه عالی ورزش شوند.

این دادگاه با دریافت مبلغی حاضر به رسیدگی به این پرونده قطور شد. دادگاه cas معمولا در شرایط خاصی حاضر به رسیدگی پرونده هایی که در فیفا احکام قطعی گرفته می شود و در ازای بررسی آن درصدی از مبلغ حکم صادر شده را به عنوان حق داوری دریافت می کند. مسئولان باشگاه پرسپولیس حاضر نشدند اعلام کنند چه مبلغی بابت طرح این دعوی در cas به این دادگاه پرداخت کردند.

پرسپولیس دادگاه6میلیاردتومانی را به پیرمرد مکار می بازد؟

به نوشته سایت برنامه نود، جلسه رسیدگی به این پرونده قطور روز چهارشنبه هفته جاری در لوزان سوئیس و در دادگاه cas برگزار شد و سه نماینده باشگاه پرسپولیس رو در روی قاضی پرونده و وکلای مانوئل ژوزه قرار گرفتند.

پیش از این باشگاه پرسپولیس در زمان مدیریت رویانیان از وکلای هلندی و فرانسوی به عنوان مشاور استفاده کرده و لایحه دفاعیه خود را به فیفا ارائه کرده بود. تغییرات مدیریتی در پرسپولیس باعث شد این پرونده به طور جدی پیگیری نشده و کار به محکومیت باشگاه بکشد.

مسئولان دادگاه cas به نمایندگان باشگاه پرسپولیس اعلام کرده اند تا یک ماه دیگر رای این پرونده یک میلیون و ۵۵۰ هزار یورویی صادر خواهد شد و اگر زمان رسیدگی طولانی تر شود نهایتا تا دو ماه دیگر حکم نهایی صادر می شود.

این پرونده یک پرونده سرنوشت ساز برای باشگاه پرسپولیس تلقی می شود چراکه اگر پرسپولیسی ها محکوم شوند جرایم جدیدی نیز به حکم قبلی اضافه خواهد شد.
باشگاه پرسپولیس امیدوار است که بتواند این حکم با رای cas تعدیل شده و میزان پرداختی باشگاه پرسپولیس به ژوزه و سه دستیارش کاهش پیدا کند یا اینکه ژوزه و دستیارانش محکوم شوند.

مدیران قبلی پرسپولیس مدعی هستند نه تنها ژوزه را اخراج نکرده اند بلکه این مربی از دستور آنها برای حضور در تمرینات سرپیچی کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها