کد خبر: ۴۰۹۹۹۴
زمان انتشار: ۱۰:۳۲     ۰۴ بهمن ۱۳۹۵
هافبک استقلال با عقد قراردادی ۶ ماهه و برای نیم‌فصل و مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان به فولاد خوزستان پیوست و با انتخاب شماره 7 می خواهد خودش را ثابت کند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبر ورزشی، بختیار رحمانی که نیم‌فصل اول نمایش خوبی در استقلال ارائه نداده بود، قراردادش را با آبی‌ها فسخ کرد و به فولاد خوزستان پیوست.

 

این هافبک تکنیکی که یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و به روایتی دیگر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان با استقلال قرارداد داشت، به قول خودش ۵۰۰ میلیون تومان را نگرفت و...

 

بختیار که به عنوان بمب نقل‌ و انتقالات فصل به استقلال آمد و در همان بدو ورود شماره ۷ فرهاد مجیدی هم توسط علیرضا منصوریان به او داده شد، نتوانست خودش را در تیم محبوب دوران کودکی و نوجوانی‌اش نشان بدهد.

 

حالا رحمانی در بازگشت به فولاد خوزستان شماره ۷ را انتخاب کرد تا همه را به تعجب وادارد!

 

از آنجایی که اغلب فوتبالیست‌ها خرافاتی هستند، تصور می‌شد این بازیکن قید شماره ۷ را به دلیل بدیمن بودن بزند و شماره دیگری بپوشد.

 

ابتدا شماره ۱۲ به او پیشنهاد شد اما شنیدیم رحمانی برای آن که خیلی چیزها را به منصوریان ثابت کند،‌ شماره ۷ را پوشید. او با عقد قراردادی ۶ ماهه و برای نیم‌فصل و مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان به فولاد خوزستان پیوست تا دوباره در فوتبال ایران آقایی کند.

 

بختیار رابطه بسیار صمیمانه‌ای با نعیم سعداوی، سرمربی فولادی‌ها دارد و حتی ابتدای فصل هم این مربی با رحمانی تماس گرفت و گفت: «بیا فولاد، هم بازیکن من باش و هم کمک کن...»

 

با این حال رحمانی با هزار و یک آرزو و امید به استقلال پیوست، شماره ۷ محبوب فرهاد مجیدی را هم پوشید ولی به هدف خود نرسید.

 

هافبک سرشناس فولاد خوزستان حالا در شهری بازی می‌کند که خاطرات خوبی از آن دارد. همسرش هم خوزستانی است و با اعتمادی که نعیم سعداوی به او دارد، می‌تواند در اهواز بدرخشد و دوباره نامش را بر سر زبان‌ها بیندازد.

 

شاید یکی از دلایلی هم که رحمانی را دوباره به اهواز کشاند، ساسان انصاری باشد که پس از بازگشت به فولاد خوزستان و جدایی از پرسپولیس، ۱۲ گل زد و صدرنشین لیگ برتر شد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها