کد خبر: ۴۱۰۵۶
زمان انتشار: ۱۲:۲۹     ۲۹ بهمن ۱۳۹۰
مردي در دادگاه خانواده گفت: هدف همسرم از ازدواج با من اخاذي بوده است، زيرا بعد از گذشت يك سال با به اجرا گذاشتن مهريه 700 سكه‌اي خود اين مساله را به خوبي به من ثابت كرد.
به گزارش خبرنگار حقوقي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، مرد جوان در دادگاه خانواده حضور يافت و درخواست جدايي از همسرش را به دادگاه خانواده ارايه كرد، وي به محض شروع جلسه با بيان اين‌كه حتي ديگر حاضر نيست به ادامه زندگي با همسرش فكر كند، گفت: هدف همسرم از ازدواج با من فقط اخاذي بوده است و او از روي علاقه با من ازدواج نكرده است.

وي ادامه داد: سه سال قبل از طريق يكي از اقوام با همسرم آشنا شدم و او در آن دوران به نحوي با من رفتار مي‌كرد كه تصور مي‌كردم تنها فردي در كره خاكي هستم كه به او علاقمند است؛ در حالي كه اين‌گونه نبود.

مرد جوان با بيان اين‌كه بعد از گذشت يك سال از دوران عقدمان همسرم تقاضاي مهريه‌اش را كرده است، افزود: مهريه همسرم عندالمطالبه است اما بعد از گذشت يك سال از دوران عقد اين مساله براي من بسيار عجيب بود كه همسرم تقاضاي مهريه 700 سكه‌اي خود را دارد، زيرا او هميشه پول و مسائل مالي را بي‌اهميت مي‌دانست.

مرد جوان كه 25 سال داشت، عنوان كرد: زماني كه پافشاري همسرم را در مورد گرفتن مهريه ديدم، پرسش‌هايي در ذهنم به وجود آمد كه او مهريه‌اش را به چه دليل مي‌خواهد؟ زيرا اگر از لحاظ مالي به آن نياز داشت من هميشه او را تامين مي‌كردم. حتي يك بار از من خواست كه برايش اتومبيلي تهيه كنم و من به سرعت به دليل علاقه‌اي كه به او داشتم اين كار را انجام دادم، به همين دليل بعد از مدتي متوجه دليل اصلي او براي گرفتن مهريه‌اش شدم.

وي بيان كرد: هدف اصلي همسرم از ازدواج با من، تعيين مهريه بالا و گرفتن آن بعد از مدتي بود و او خود اين مساله را اعتراف كرد كه علاقه‌اي به من نداشته است و به دليل داشتن وضع حالي خوب با من ازدواج كرده است. من نيز حاضر به ادامه‌ي زندگي با او نيستم و خدا را شكر مي‌كنم كه زندگي مشتركي را با او شروع نكردم.

به گزارش ايسنا، قاضي دادگاه بعد از شنيدن اظهارات مرد جوان به دليل عدم حضور زن، حكمي مبني بر طلاق صادر نكرد و رسيدگي به پرونده را به جلسه‌اي در آينده موكول كرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها