کد خبر: ۴۱۱۳۶۷
زمان انتشار: ۲۰:۲۶     ۱۳ بهمن ۱۳۹۵
نماینده پر سر و صدای حامی دولت، باز هم با فریادهایش جلب توجه کرد؛ این بار با تشکیک و زیر سوال بردن زحمات آتش‌نشانان در حادثه پلاسکو.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی برای بررسی حادثه پلاسکو در حالی برگزار شد که داد و فریادهای چند نماینده پر سر و صدا، جلسه را برای دقایقی به حاشیه برد.

پس از ورود عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور و محمدباقر قالیباف شهردار تهران به صحن مجلس، از ساعت حدود ۱۰:۳۰ بررسی حادثه پلاسکو با دریافت گزارش رؤسای کمیسیون‌های عمران، شوراها، اجتماعی و بهداشت و درمان مجلس آغاز شد و محمدرضا نجفی نماینده مردم تهران نیز به نمایندگی از مجمع نمایندگان استان تهران سخنرانی کرد.

از همان لحظه ورود قالیباف و رحمانی فضلی، دور و اطراف این دو نفر شلوغ شد و مانند رسم معمول، نمایندگان به دور دو میهمان جدید حلقه زده بودند و در این میان یا درباره حادثه پلاسکو صحبت می‌کردند و یا نامه به دست، مسائل و مشکلات حوزه‌های انتخابیه خود را با میهمانان در میان می‌گذاشتند؛ تا جایی که لاریجانی مجبور شد هنگام آغاز این بخش از جلسه، به نمایندگان تذکر دهد که بر سر صندلی‌های خود حاضر شوند و اجازه دهند میهمانان به گزارش جلسه گوش دهند.

در این میان حسن زمانی نماینده ادوار مجلس و مشاور لاریجانی هم وظیفه متفرق کردن نمایندگان را از جایگاه میهمانان به عهده گرفته بود و آنها را به سمت صندلی‌هایشان راهنمایی می‌کرد.

علی مطهری نماینده مردم تهران و نایب رئیس مجلس هم از انتهای صحن به جلو آمد و ضمن روبوسی با قالیباف، با وی به خوش و بش پرداخت.

شاید اصلی‌ترین بخش جلسه امروز، سخنان مفصل و مبسوط وزیر کشور و شهردار تهران بود؛ رحمانی‌فضلی گزارش خود را از روی کاغذ و با سرعت خواند که شاه‌بیت این گزارش نیز ضرورت تقویت سازمان مدیریت بحران کشور بود.

قالیباف هم پیش از سخنرانی خود، فیلمی را پخش کرد که نشان‌دهنده حاشیه‌ها و متن حادثه پلاسکو بود.

در بخش پایانی سخنان قالیباف، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده پر سر و صدای حامی دولت که بعد از تشکیل مجلس دهم ترجیح داد عضو فراکسیون مستقلان باشد، با سر و صدا و داد و فریاد نسبت به سخنان قالیباف اعتراض کرد.

وی در داد و فریادهای خود با دروغ خواندن بخشی از صحبت‌های قالیباف، نسبت به مدت زمان رسیدن آتش‌نشانان بر سر صحنه در حادثه پلاسکو تشکیک وارد می‌کرد.

در حالی که لاریجانی در مقابل فریادهای وی ساکت بود و قالیباف هم برای لحظاتی صحبت خود را قطع کرده و او را تماشا می‌کرد، گروهی از نمایندگان از جمله بهروز نعمتی و کمال دهقانی فیروزآبادی دور صندلی وی جمع شده و سعی کردند او را آرام کنند.

از آن سوی صحن، عباس گودرزی نماینده بروجرد با فریاد گفت: آقای جعفرزاده اجازه بده بشنویم چه می‌گوید. هر بار مجلس را بهم می‌ریزی! اشاره گودرزی به سخنان ایمن آبادی در روز رای اعتماد دانش آشتیانی بود.

لحظاتی بعد باز هم داد و فریادهای جعفرزاده که از چهار طرف صحن شنیده می‌شد، شروع شد. این بار داد و فریادهای او باعث شد تا چند نماینده دیگر از جمله موسوی لارگانی نماینده فلاورجان بلند شده و با فریاد از لاریجانی بخواهند که به این نماینده اجازه بر هم زدن نظم جلسه را ندهد.

حالا این بار لاریجانی هم خطاب به موسوی لارگانی گفت: هر دوی شما داد نزنید، خوب نیست. سپس خطاب به جعفرزاده گفت: آقای جعفرزاده این درست نیست! اجازه بدهید صحبت‌ها شنیده شود.

لحظاتی بعد بود که محمدعلی پورمختار عضو کمیسیون حقوقی و قضایی هم به همراه عده‌ای دیگر از نمایندگان، دور صندلی جعفرزاده جمع شد و مشغول جر و بحث با وی بود.

پس از این حاشیه‌ها و با پایان یافتن سخنان قالیباف، میهمانان جلسه را ترک کردند؛ اما انگار داد و فریادهای جعفرزاده تمامی نداشت!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۸ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۵
۰
۰
ای آدمای نون به نرخ روز خور ، بعضی ها که با رای مردم قم نماینده شدن باید بدونند که بدترین افراد کسانی هستند که به خاطر دنیای دیگری آخرت خودش را خراب کند
پاسخ
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۶ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۵
۰
۰
امثال جعفرزاده مانند مزدبگیران دولت عمل میکنند و دلیل حمله به قالیباف بیرون کردن وی از مبارزات انتخاباتی اینده است مگر نه هر ادم عاقلی با صحبتهای اخیر میداند که اگر مقصری هم در واقعه پلاسکو باشد شورای تامین استان است که وابسطه به دولت است که با وجود تذکرات مکرر شهرداری هیچ اقدامی جهت معضل پلاسکو انجام نداده و حالا سرسپردگان دولت سعی دارند شهردار را مقصر اصلی نشان دهند .
پاسخ
عمار
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۰ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۵
۰
۰
آب را گل کن وماهی بگیر . اینها درمقابل مقصران اصلی سکوت می کنند وخدمت گزان (آتشنشانی ) را زیر سوال میبرند ..
پاسخ
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۹ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۵
۰
۰
آقای نماینده (به اصطلاح) کمی شرم چیز خوبی است ...
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها