کد خبر: ۴۱۱۶۶۴
زمان انتشار: ۰۱:۰۷     ۱۷ بهمن ۱۳۹۵
ماهینی؛
مدافع باتجربه و محبوب پرسپولیس گفت: «پیروز این دیدار اگر پرسپولیس باشد که انشاالله هست، 90 درصد قهرمان خواهد شد ولی اگر نتیجه ای جز این خلق شود باز هم شانس اول قهرمانی هستیم.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه نود، حسین ماهینی که این فصل عصای دست برانکو ایوانکوویچ بوده، آن قدر خوب بازی کرده که در تیم‌ملی هم همواره جزو دعوت شده ها بوده است.

 

اظهارات ماهینی را در ادامه می‌خوانید:‌

 

* ‌کاپیتانی ات برای پرسپولیس خوش یمن بوده‌ها؟

- دقیقاً. یکی از اتفاقات خوب زندگی من بود. در روزی که با بازوبند به میدان رفتم یک پیروزی ارزشمند به دست آوردیم.

 

* ‌از کاپیتانی خوشحالی یا پیروزی پرسپولیس؟

- کاپیتانی پرسپولیس که افتخار است ولی پیروزی تیم محبوبم بیشتر از هر چیزی ارزش داشت. حاضرم سکونشین شوم ولی پرسپولیس قهرمان شود.

 

* ‌کاپیتانی در پرسپولیس سنگین است؟

- خیلی وظیفه سنگینی است. آرزویم این بود که روزی کاپیتان پرسپولیس شوم و خوشحالم این اتفاق با پیروزی پرسپولیس خیلی شیرین تر شد.

 

* خوب به بردن عادت کردید؟

- خدا را شکر عادت خوبی است. تیمی که به بردن عادت کند، نتایج خوبی رقم می‌زند. پرسپولیس امسال تیمی است که به حق شایسته قهرمانی است.

 

* ‌امسال در تمام خطوط دفاع بازی کردی؟

- مهم نیست. من سرباز پرسپولیسم. هر کجا بگویند بازی می‌کنم. به خاطر این پرسپولیس جانم را هم می‌دهم. خطوط دفاعی که سهل است، برانکو بخواهد دروازه هم می‌ایستم.

 

*‌ 19 بازی و 5 گل خورده؟

- حاصل یک تلاش دسته جمعی و کار تیمی است. بازیکنان امسال برای نتیجه گرفتن تا سرحد مرگ تلاش می‌کنند. نتیجه گرفتن فقط گل زدن نیست بلکه گل نخوردن هم هست. وقتی تیمی گل نخورد با خیال راحت بازی می‌کند و گل می‌زند.

 

* ‌صرف نظر از قهرمانی که هدف همه پرسپولیسی‌هاست گویا همه بسیج شده‌اید تا طارمی هم آقای گل شود؟

- با احترام به ساسان انصاری که از دوستان خوب من هست باید بگویم مهدی طارمی باید آقای گل شود. قهرمانی با آقای گلی مهدی طعم شیرین تری دارد و در تیم هر کاری می‌کنیم تا طارمی آقای گل شود. البته همراه با قهرمانی پرسپولیس.

 

* ‌از 4 بازی سخت پیش رو بگو؟

- 4 بازی؟ ‌همه بازی ها سخت است. نیم‌فصل دوم همه تیم‌ها جوری بازی می‌کنند که انگار می‌خواهند قهرمان شوند. صبا آسان بود؟ منتها بعضی از بازی ها حساسیت بیشتری دارد مثل همین دیدار با تراکتور که حساس است.

 

* ‌پرسپولیس – تراکتور؟

- خیلی حساس است. هر دو تیم برای قهرمانی به میدان می‌روند. پیروز این دیدار اگر پرسپولیس باشد که انشاالله هست، 90 درصد قهرمان خواهد شد ولی اگر نتیجه ای جز این خلق شود باز هم شانس اول قهرمانی هستیم و هواداران مطمئن باشند که شاهد یک دیدار جذاب و دیدنی خواهند بود.

 

* ‌چشم نخورید. تیمتان خیلی رویایی شده؟

- خدا رو شکر تیم خوبی داریم. همه بازیکنان بیشتر از حد تلاش می‌کنند. کادر فنی به خوبی هدایت می‌کند و آقای طاهری و مدیران هم سنگ تمام گذاشته‌اند. انشاالله که با قهرمانی نتیجه زحمات همه به بار بنشیند.

 

* ‌داوری ها به نفع شماست؟

- داوری ها؟ ‌چه طور؟

 

* ‌این همه هجمه ای که به تیم شما وارد می‌شود؟‌

- بی انصافی است اگر بخواهند بگویند داوری ها به نفع پرسپولیس است. مطرح کردن این حرف ها یعنی نادیده گرفتن تلاش بازیکنان. کدام داوری به نفع ماست که پنالتی های مسلم روی طارمی را نمی‌گیرند؟ اصلاً این طور نیست. داوران حق اشتباه دارند و اشتباه داوری جزئی از فوتبال است ولی هرگز این طور نیست که داوران به نفع ما سوت بزنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها