کد خبر: ۴۱۱۷۵۱
زمان انتشار: ۱۳:۱۸     ۱۷ بهمن ۱۳۹۵
یک فرمانده نظامی یمن ضمن تاکید بر قدرت سرویس اطلاعاتی و موشکی یمن در مقابله با تجاوز عربستان گفت: رزمندگان یمنی ضمن ادامه حملات موشکی به جزایر اشغالی یمن، هدف‌گیری جنگنده های ائتلاف سعودی را در دستور کار دارند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، «عادل سنان»، یک فرمانده نظامی یمن با بیان اینکه همه دنیا قدرت یگان موشکی یمن در انهدام ناوچه سعودی را نظاره گر بودند، گفت: به زودی جنگنده های ائتلاف ضد یمن را هدف می گیریم.

وی افزود: عملکرد اطلاعاتی دقیق ارتش یمن، هشدارهای اخیر فرماندهان نظامی یمن، عملیات های یگان موشکی و یگان های رهگیری، حیرت و سرگردانی دشن سعودی را موجب شده است.

سنان تصریح کرد: درایت رهبری یمن در اداره جنگ برابر دشمنی سرکش که مدرن ترین تسلیحات، هواپیماها و ماهواره ها را در اختیار دارد همه محاسبات ائتلاف سعودی را کاملا به هم ریخته است.

جزایر اشغالی، هدف تازه یگان موشکی یمن است

فرمانده یمنی گفت: در پی حملات موشکی ارتش و کمیته های انقلابی در مأرب و نبردهای فرامرزی و حمله به شرکت نفتی آرامکو عربستان و فرودگاه های نظامی آن و همچنین پادگان های نیروهای رئیس جمهور فراری که نظامیان امارتی، آمریکایی و دیگر نظامیان حضور داشتند، هم اینک رزمندگان یمنی جزایر اشغالی را هدف گرفته اند که از جمله آن پادگان متجاوزان ائتلاف سعودی در جزیره زقر دریای سرخ است که با یک موشک بالستیک هدف گرفته شده و شماری اماراتی و سعودی و دیگر مزدوران آنها را از پای در آورد.

سنان با بیان اینکه عملیات یگان موشکی یمن تنها به اهداف زمینی خلاصه نشده است، گفت: همان گونه که شاهدیم ارتش و کمیته های مردمی پس از عملیات رهگیری دریایی دقیق ناوچه ساخت فرانسه ائتلاف سعودی موسوم به ناوچه المدینه، آن را با یک فروند موشک هدف گرفتند به گونه ای که ائتلاف دشمن انتظارش را نداشت که یمنی ها موشکی های دریایی نوع C- 80 در اختیار داشته باشد.

فرمانده یمنی تصریح کرد: انهدام ناوچه سعودی و حمله به پادگان متجاوزان ائتلاف ضد یمن در جزیره «زقر» آن هم با شلیک 2 موشک مختلف با فاصله اندکی از یکدیگر موجب شده که دشمن سعودی در محاسبات نظامی خود در جنگ علیه یمن تجدید نظر کند.

وی افزود: حملات موشکی خیره کننده اخیر نیروهای یمنی به ائتلاف سعودی فهماند که قدرت موشکی یمن تنها آن چیزی نیست که در رسانه ها اعلام می شود و اینکه سرویس اطلاعات یمن بالاتر از بزرگ ترین و دقیق ترین سرویس های اطلاعاتی جهان اعم از موساد اسرائیل، سی آی ای آمریکا و ام ای 6 انگلیس است که شبانه روز در یمن برای در هم شکستن اراده ملت یمن فعال هستند.

سنان گفت: پس از اینکه ائتلاف ضد یمن سخنان عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر انقلابیون یمن در خصوص جنگ را به سخره گرفت، شاهد توقف پیشروی مزدوران سعودی، یورش به مواضع نظامی و راهبردی عربستان و منهدم کردن تانک آبرامز سعودی ها در عمق خاک کشورشان و ورود به نبردهای دریایی و انهدام مدرن ترین ناوچه سعودی ها بودیم.

وی افزود: چه بسا گزینه های راهبردی آتی که رهبر انقلاب یمن در ابتدای تجاوز سعودی ها از آن سخن گفت به بالا گرفتن موج درگیری ها تا رسیدن به نبرد هوایی با دشمن سعودی منجر شود و چه بسا شاهد سرنگونی جنگنده های مدرن ائتلاف سعودی اعم از اف 16 و اف 22 و غیره با موشک های خاص و و بومی یمنی ها باشیم.

فرمانده یمنی در پایان سخنان خود حمله به نیروی هوایی ائتلاف سعودی-آمریکایی را در آینده نزدیک از سوی ارتش و کمیته های مردمی ممکن خواند و گفت: پس از اینکه ارتش و کمیته های مردمی بارها با موشک های بالستیک و دیگر موفقیت های خود دنیا را غافلگیر کردند هم اینک هم هیچ دستاورد یا پیروزی در اینده بعید نیست و بر دشمن سعودی است که ضمن تجدید نظر در محاسبات خود به توصیه هایی که رهبر انقلاب یمن فرموده اند به خوبی گوش فرادهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها