کد خبر: ۴۱۲۱۸۲
زمان انتشار: ۱۱:۱۶     ۲۰ بهمن ۱۳۹۵
ستاره کاتالان السد قطر که به عنوان بهترین بازیکن میدان مسابقه با استقلال انتخاب شده بود، از بس عصبانی و ناراحت بود، حاضر نشد برای گرفتن جایزه خود به محل موردنظر کنفدراسیون آسیا برود اما او از ایرانی ها ناراحت نبود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از رادنیوز، وقتی خبر رسید ژاوی که به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شده بود، حاضر نشده در پایان بازی استقلال و السد برای دریافت جایزه خود به منطقه ای که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای مصاحبه با رسانه ها و اهدای جایزه مرد میدان در نظر گرفته بود، برود، شایعه شد مهندس اسپانیایی از برخی رفتارهای تماشاگران ایرانی ناراحت است و دلیل غیبت او همین بود.

 

اما ژاوی قبل از ترک تهران با تکذیب این موضوع اظهار داشت: «از شکست السد ناراحت بودم و به همین دلیل برای گرفتن جایزه نرفتم. وقتی ما شکست خورده ایم و حذف شده ایم، دیگر بهترین بازیکن میدان شدن فایده ای ندارد.»

 

ژاوی با تمجید از بازی استقلال و حضور تماشاگران ایرانی گفت: «هم ما و هم استقلال باید الان در مرحله گروهی باشیم اما قرعه همین است و گاهی باعث می شود شایسته ها یکدیگر را حذف کنند.»

 

ژاوی موقع ترک تهران هم تاکید کرد حتما باز هم به ایران سفر می کند و با خاطرات خوب از ایران می رود چون تمام برخوردها با او دوستانه بوده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها