کد خبر: ۴۱۲۱۹۹
زمان انتشار: ۱۱:۴۳     ۲۰ بهمن ۱۳۹۵
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنان استقلال باید 5 روز دیگر به مصاف پرسپولیس بروند که برای این دیدار آمادگی کامل را دارند.
به گزارش پایگاه 598، صادق ورمزیار در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل السد در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: استقلال خیلی خوب و پرقدرت بازی کرد. باید از همه استقلالی‌ها به خاطر این بازی جانانه تشکر کنم.

وی ادامه داد: باید از پرسپولیسی‌هایی که به ورزشگاه آمده بودند و تیم حریفشان را تشویق می‌کردند، قدردانی کنیم. پرسپولیسی‌ها در این بازی نگاه رنگی نداشتند و برای تشویق تیم استقلال «ایران» به ورزشگاه آمدند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تاکید کرد: استقلالی‌ها توانستند ارتباط بین خط دفاعی السد با هافبک‌های این تیم را قطع کند که این عملکرد تاثیر خیلی زیادی در پیروزی استقلال داشت. استقلال خیلی تاکتیکی بازی کرد و در تمام زمین بازیکنان استقلال را می‌دیدید که این موضوع نشان‌دهنده دونگی بالای شاگردان منصوریان بود.

ورمزیار تصریح کرد: در دقایق پایانی نیمه دوم بازی در دست السد افتاد و ژاوی که بهترین مهره این تیم حساب می‌شد توانست خودی نشان دهد و چند ضربه به دروازه استقلال وارد کند، اما مهم این بود که استقلال در وقت‌های اضافه و ضربات پنالتی عملکرد بی نظیری داشت.

وی در پایان صحبت‌هاش در مورد دیدار بعدی استقلال مقابل پرسپولیس گفت: استقلال 5 روز دیگر باید در دربی که کمتر از این دیدار نیست به میدان برود، این تیم از لحاظ روحی و روانی بسیار آماده است ولی باید دید کادر فنی استقلال می‌تواند ریکاوری لازم را روی بازیکنانش پیاده کند یا نه.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها