کد خبر: ۴۱۳۴۸۴
زمان انتشار: ۱۲:۳۰     ۳۰ بهمن ۱۳۹۵
شهید هادی طوری رفتار میکردند که نمیشد از ایشان دل کند چون خدایی فکر میکرد و دوست داشت فرد مومنی باشد و برای رسیدن به این هدف تلاش میکرد.
به گزارش پایگاه 598، پنجشنبه شب یادواره شهید ابراهیم هادی با روایتگری همرزم شهید،  آقای مصطفی هرندی و بانوای گرم کربلایی محمد محمدپور و حضور پرشور نوجوانان و جوانان بسیجی توسط قرارگاه منتظران شهادت برگزار شد.

مصطفی هرندی در این مراسم به بیان خاطراتی از شهید ابراهیم هادی،  روحیات و ویژگی ها و نحوه ی رفتار این شهید با دیگران پرداخت.

وی افزود: شهید هادی طوری رفتار میکردند که نمیشد از ایشان دل کند چون خدایی فکر میکرد و دوست داشت فرد مومنی باشد و برای رسیدن به این هدف تلاش میکرد.

هرندی گفت: شهید هادی از خودگذشتگی و ایثار عجیبی داشتند و میتوانم بگویم واقعاً اولین کسی بود که در عملیات های شکست خورده،  مخفیانه به پشت دشمن رفته و شهدا و مجروحین را با خود می آورد.  گاهی حتی به تنهایی این کار را انجام داد و حاضر نبود جان یک نفر دیگر به خطر بیفتد.  در حقیقت ریشه ی این تفحصی که امروز این طور گسترش یافته توسط اقدامات شهید هادی است.

هرندی همچنین با ذکر و یاد خاطره ای از شهید مدافع حرم "هادی ذوالفقاری" گفت: شهید ذوالفقاری،  شهید هادی را الگوی خود قرار داده بود و در ایثار و از خودگذشتگی راه شهید هادی را دنبال میکرد و یکی از کسانی که خوب در مسیر شهید قدم گذاشت و به مقصد رسید همین شهید ذوالفقاری است.

همرزم شهید با اشاره به اینکه شهید هادی در مساجد مختلف تهران حداقل یکبار حضور داشتند اضافه کرد: ابراهیم معتقد بود که مساجد مختلف را بگردد،  بچه ها  و جوان ها را ببیند،  مشکلات را ببیند و سعی در رفع آنها میکرد بطوریکه افراد زیادی ایشان را در مناطق مختلف تهران می شناختند.
در این یادواره کتاب "سلام بر ابراهیم ۲"  به نوجوانان و جوانان معرفی گردید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها