کد خبر: ۴۱۳۹۴۷
زمان انتشار: ۱۲:۰۰     ۰۳ اسفند ۱۳۹۵


به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش، بعد از بازي پرسپوليس و سپاهان و پنالتي دوضربي كه طارمي و رضاييان زدند، ويديوي اين صحنه در بسياري از نقاط جهان مورد توجه قرار گرفت. حتي نشريه معتبر و مشهور «آس» اسپانيا هم فيلم اين پنالتي را منتشر كرد و آن را بهتر از پنالتي مشترك مسي و سوارس دانست. البته اين اولين بار نيست كه ويديويي از طارمي در اين سطح مورد استقبال قرار مي‌گيرد و دست به دست مي‌شود.

دو فصل پيش در مسابقات گروهي ليگ قهرمانان آسيا، پرسپوليس در ورزشگاه آزادي به مصاف لخوياي قطر رفته بود. سرخپوشان در آن مسابقه نمايشي بي‌نقص ارايه دادند و توانستند تيم حريف را با سه گل شكست بدهند. يكي از گل‌هاي اين بازي اما خيلي خاص بود، چرا كه روي پاس پشت پاي استثنايي مهدي طارمي به هادي نوروزي و ضربه تمام‌كننده مرحوم نوروزي به دست آمد. اين پاس گل فوق‌العاده زيبا، تحسين همگان را برانگيخت، طوري كه مثلا مهدي مهدوي‌كيا در جايگاه ويژه رو به علي كريمي گفت: «عجب پاسي داد.» ويديوي اين پاس گل در آن زمان در بزرگترين و مشهورترين صفحات فيس‌بوكي مرتبط بازنشر شد و كلي لايك گرفت.

در كنار اين دو اتفاق، طارمي شانس آن را داشت كه يك ويديوي جهاني ديگر هم داشته باشد. موضوع به مسابقه برگشت پرسپوليس و فولاد برمي‌گردد؛ جايي كه قيچي‌برگردان بسيار محكم و استثنايي او به تير دروازه حريف برخورد كرد. بسياري بر اين باورند كه شايد اگر اين توپ گل مي‌شد، در پايان سال ميلادي به عنوان يكي از گزينه‌هاي نهايي جايزه پوشكاش به گالاي فيفا راه مي‌يافت. در مجموع طارمي نشان داده پتانسيل زيادي براي جهاني شدن دارد. البته در كنار اين شيرين‌كاري‌ها، شايد اگر ويديويي از انواع و اقسام موقعيت‌هايي كه اين بازيكن از دست مي‌دهد نيز تهيه شود، آن فيلم هم شگفتي فوتبال‌دوستان در سراسر دنيا را به دنبال بياورد!


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها