کد خبر: ۴۱۵۸۳۷
زمان انتشار: ۱۸:۱۷     ۲۰ اسفند ۱۳۹۵
نماینده مردم ارومیه در مجلس با بیان اینکه آقای روحانی در اداره مملکت موفق نبود، گفت: رئیس‌جمهور به جای تکیه بر سرمایه و استعدادهای داخلی، خود را معطل برجام کرد ولی چیزی عاید وی نشد و وعده‌های اقتصادی‌اش نیز تحقق نیافت.
به گزارش پایگاه 598، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به اظهارات رئیس‌جمهور در خصوص مسائل اقتصادی و معیشتی مردم اظهارداشت: آقای روحانی به جای امید به خدای متعال و توجه به استعدادهای داخلی در امر تولید و اشتغال و تکیه بر سرمایه داخلی خود را چند سال معطل برجام کرد و سرانجام هم از برجام چیزی عاید وی نشد.

وی افزود: در همان ابتدای کار رهبر معظم انقلاب فرمودند که نباید به آمریکا اعتماد کرد اما متاسفانه آقای روحانی اعتماد بیشتری به آمریکا کرد.

نماینده مردم ارومیه اظهار داشت: وعده‌هایی که رئیس‌جمهور در بحث رونق و رشد اقتصادی و رونق کسب و کار داده بود متاسفانه محقق نشد و ما شاهد تحقق این موارد نبودیم.

قاضی‌پور خاطرنشان کرد: دولت کارشناسان خوبی دارد اما این کارشناسان برای اطرافیان و خواص خود نظر می‌دادند نه برای منافع ملی و آحاد ملت.

وی در پایان با بیان اینکه آقای روحانی در امر اداره مملکت موفق نبود افزود:‌ روحانی با طرح سلامتی که پیاده کرد اختلافات طبقاتی شدیدی در جامعه به وجود آورد و ترس ما این است که کسانی که تا دیروز دست‌شان به دهانشان می‌رسید با این تورم ایجاد شده جزو طبقات فقیر جامعه محسوب شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها