أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۱۷۰۸۴
زمان انتشار: ۱۴:۵۷     ۰۹ فروردين ۱۳۹۶
ترافیک در باند جنوب به شمال محور کندوان پرحجم و روان بوده و در محور هراز محدوده تونل شماره 2 به علت یک فقره تصادف خسارتی 2 دستگاه سواری، نیمه سنگین است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، بر اساس آخرین گزارش های دریافتی، وضعیت جوی و ترافیکی صبح روز چهارشنبه مورخ نهم فروردین 96 به شرح ذیل است:

بارش باران در اکثر محورهای استان لرستان و محورهای نقده و میاندوآب در استان آذربایجان غربی شاهد هستیم.

ترافیک در باند جنوب به شمال محور کندوان پرحجم و روان بوده و ترافیک در محور هراز محدوده تونل شماره 2 به علت یک فقره تصادف خسارتی 2 دستگاه سواری، نیمه سنگین است.

محورهای مسدود نیز شامل محور شمشک-دیزین در استان‌های تهران و البرز، محور پونل-خلخال در استان‌های گیلان و اردبیل، محور سرو آباد-پاوه در استان‌های کردستان و کرمانشاه، محور اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، محور  فرعی سی سخت- پادنا در استان کهگیلویه و بویر احمد، محور شیراز-جهرم در استان فارس، محور فرعی گنجنامه-تویسرکان در استان همدان،  محور استهبان- نی ریز در استان فارس،  محور فرعی رودبار-کهنوج- قلعه گنج در جنوب استان کرمان،  محور امیدیه-دیلم در استان خوزستان و محور روستای ارم-باوردان در استان هرمزگان هستند.

سایر محورهای موصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها