أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۱۷۰۹۶
زمان انتشار: ۱۵:۴۲     ۰۹ فروردين ۱۳۹۶
چندین تن از تروریست‌های النصره از جمله یک فرمانده میدانی آنان با شلیک ارتش سوریه و مقاومت در قلمون غربی از پای در آمدند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، شبکه «المیادین» اعلام کرد تعدادی از عناصر گروهک تروریستی «النصره» از جمله یک مسئول میدانی طی تلاش برای نفوذ به نقطه‌ای نظامی در«فلیطه» واقع در قلمون غربی نزدیک مرز لبنان کشته شدند.

در این خبر به تعداد دقیق کشته شده‌ها اشاره نشده است.

بر اساس این گزارش، مقاومت لبنان و ارتش سوریه، تروریست‌های النصره را در این منطقه (مرز غربی سوریه و شرقی لبنان) با شلیک مسلسل و نیز موشک هدف قرار دادند.

جبهة النصره یا همان شاخه القاعده در سوریه، پس از تغییر نام به «جبهة فتح الشام» (جفش) اکنون با چندین گروه دیگه در ائتلاف است.

این تروریست‌ها قصد نفوذ به «جرود فلیطه» (در قلمون غربی) واقع در جنوب غرب «وادی العوینی» عرسال (در شرق لبنان) را داشتند که با شلیک مداوم نیروهای مقاومت لبنان و ارتش سوریه روبه‌رو شدند.

بامداد امروز چهارشنبه درگیری‌های گسترده‌ای میان حزب‌الله و تروریست‌های النصره در عرسال واقع در شمال شرق لبنان و هم‌مرز با سوریه رخ داد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها