کد خبر: ۴۱۷۴۷۳
زمان انتشار: ۱۳:۵۸     ۱۵ فروردين ۱۳۹۶
بلاتكليفي بازيكنان تيم نفت در فاصله حدود ۴۰ روز مانده تا فينال جام حذفي باعث سردرگمي و بي انگيزگي بازيكنان اين تيم شده است.

به گزارش پایگاه 598، فارس نوشت: حالا كه ليگ برتر كشورمان به اواخر خود نزديك شده شايد بهتر بتوان عملكرد تيمي مثل نفت تهران را كه با آن شرايط خاص بسته و راهي ليگ شد زير ذره‌بين قرار داد. تيمي كه 2 سال موفق را با عليرضا منصوريان سپري كرده بود در بلاتكليفي محض قرار داش و درست چند روز مانده تا شروع ليگ، علي دايي هدايت اين تيم را پذيرفت تا همگان منتظر نفت مدل 95 باشند و ببينند كه علي دايي بعد از حضور در صباي قم اين بار در اين تيم چه عملكردي خواهد داشت.

نفت اما از همان ابتداي فصل و در اولين بازي مقابل استقلال نشان داد كه امسال حرف‌هاي زيادي براي گفتن خواهد داشت و اين موضوع با فيناليست شدن اين تيم در جام حذفي نمود زيادي پيدا كرد. آن هم وقتي كه ديديم شاگردان علي دايي از سد تيم‌هاي پر قدرتي مثل استقلال و سپاهان گذشتند تا حريف شاگردان امير قلعه‌نويي در فينال جام حذفي باشند اما در ليگ برتر شرايط متفاوت بود و نفتي‌ها در كمركش جدول باقي ماندند.

موضوع مهم اما همين جاست. تيمي كه با مشكلات مالي و مديريتي زيادي امسال دست و پنجه نرم مي‌كرد توانست فيناليست جام حذفي شود و در حالي كه حدود 40 روز ديگر بايد در حساس ترين بازي فصل خود به زمين بروند اما نه تنها هنوز مشكلات مالي اين باشگاه حل نشده بلكه با استعفاي حسين شهرياري از سرپرستي اين باشگاه، نفت تهران به حال خود رها شده و مشخص نيست كارهاي مديريتي اين باشگاه را چه شخصي انجام خواهد داد.

از طرف ديگر از سوي مالكان باشگاه هم تحرك خاصي ديده نمي‌شود و آن ها هم كه منتظر هستند تا سند قطعي مالكيت باشگاه به نامشان بخورد گويا فعلا همه چيز را متوقف كرده و منوط به اين هستند كه وضعيت مالكيت شان روشن شود و سپس كارها را پيش ببرند. در اين شرايط بازيكنان نفت هم در بلاتكليفي محض قرار دارند. آن ها حدود 41 درصد از قراردادهاي خود را دريافت كرده‌اند و در حالي كه به پايان ليگ نزديك شده‌ايم مشخص نيست چه زماني به پول خود خواهند رسيد.

با اين وضعيت بايد ديد در نهايت تكليف اين تيم و بازيكنانش چه خواهد شد. بهتر است مالكان باشگاه به صورت شفاف در اين خصوص اطلاع رساني كنند كه آيا با اين شرايط قصد دارند به تيم داري خود ادامه دهند يا آن ها هم عطاي كار را به لقايش خواهند بخشيد؟ و موضوع ديگر اينكه تكليف مطالبات بازيكنان و كادر فني چه خواهد شد. آيا با اين شرايط انگيزه‌اي براي بازيكنان تيم نفت باقي مي‌ماند تا با قهرماني در جام حذفي بهترين عنوان تاريخ اين باشگاه را به دست بياورند يا نه.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها