کد خبر: ۴۱۷۵۹۹
زمان انتشار: ۱۲:۲۴     ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
آیت الله نوری همدانی:
مرجع تقلید شیعیان گفت: دیرکرد و ربا سبب از کار افتادن چرخ تولید می‌شود و تا کار جهاد بانکی صورت نگیرد وضع فعلی ادامه می‌یابد و مانع پیشرفت تولید می‌شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، آیت الله حسین نوری همدانی پیش از ظهر امروز در جلسه درس خارج فقه خود که در شبستان مسجد اعظم قم برگزار شد، با اشاره به شعار اقتصاد مقاومتی طی سال‌های اخیر اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب امسال تولید و اشتغال را هم مورد تاکید قرار دادند، تولید داخل نیازمند عملکرد جهادی است.

وی با انتقاد از رباخواری بانک‌ها عنوان کرد: دیرکرد و ربا سبب از کار افتادن چرخ تولید می‌شود و تا کار جهاد بانکی صورت نگیرد وضع فعلی ادامه می‌یابد و مانع پیشرفت تولید می‌شود.

آیت الله نوری همدانی وضع نامناسب معیشت مردم و گرانی را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: اقلیتی با حقوق گزاف و امکانات زیاد مردم را درک نمی‌کنند اما عمده جامعه با مشکلات معیشتی دست به گریبان است.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه نابه سامانی بازار در قیمت گذاری کالاها، گرانی به همراه دارد خاطرنشان کرد: باید فکری به حال معیشت مردم شود که نظارت بر خرید و فروش‌ها راهکار مناسبی برای کنترل بازار و گرانی‌ها است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها