کد خبر: ۴۱۷۶۱۴
زمان انتشار: ۱۲:۵۱     ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
رضا قوچان‌نژاد که فصل فوق‌العاده‌ای در هیرنفین هلند سپری می‌کند و تا روز گذشته 16 گل به ثمر رسانده و 2 پاس گل داده بود، سه‌شنبه شب نیز این آمار را بالاتر برد تا همچنان مدعی جدی آقای گلی لیگ اردیویسه به حساب بیاید.
به گزارش پایگاه 598، هیرنفین با گلزنی مهاجم ملی‌پوش ایرانی خود موفق شد اسپارتار روتردام را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد.
 
به گزارش تابناک ورزشی، رضا قوچان‌نژاد که فصل فوق‌العاده‌ای در هیرنفین هلند سپری می‌کند و تا روز گذشته 16 گل به ثمر رسانده و 2 پاس گل داده بود، سه‌شنبه شب نیز این آمار را بالاتر برد تا همچنان مدعی جدی آقای گلی لیگ اردیویسه به حساب بیاید.
 
در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ هلند، هیرنفین از ساعت 23:15 سه‌شنبه شب در ورزشگاه آبه لنسترا از اسپارتا روتردامی پذیرایی می‌کرد که در دیدار رفت با نتیجه 3 بر یک از این تیم شکست خورده بود اما در این مسابقه توانست آن باخت را جبران کند و به برتری 3 بر صفر برسد.

قوچان‌نژاددست بردارگلزنی نیست/بردپرگل هیرنفین

برخلاف 45 دقیقه ابتدایی، در نیمه دوم هیرنفین بهتر کار کرد و با گل‌های پله فن آمرسفورت و ژوست فن آکن در دقایق 56 و 72 پیش افتاد ولی رضا قوچان‌نژاد که در دور رفت یک پاس گل داده بود، امشب هم پیروزی تیم‌اش را پر رنگ‌تر کرد و توانست در دقیقه 81 ارسال زمینی سام لارسن از جناح چپ محوطه جریمه را در مقابل دروازه خالی تبدیل به گل کند.
 
گل برابر اسپارتا روتردام، قوچان‌نژاد را در این فصل 17 گله کرد و در فاصله 2 گله نیکولای یورگنسن مهاجم فاینورد که در مسابقه امشب مقابل تیم گو. اهد. ایگلز به میدان می‌رود، قرار داد.
 
قوچان‌نژاد در 12 مسابقه‌ای که در سال 2017 برای هیرنفین به میدان رفته موفق شده 10 گل بزند تا رکورد خوبی از خود بر جای بگذارد.
 
هیرنفین با این برد 40 امتیازی شد ولی جایگاه هشتمی‌اش در لیگ هلند تغییر نکرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها