کد خبر: ۴۱۸۲۳۱
زمان انتشار: ۱۷:۴۸     ۲۱ فروردين ۱۳۹۶
پرویز امینی/
گاف‌های روحانی در کنفرانس خبری این قدر ظرفیت دارد که می‌تواند خوراک لازم را برای رقبای روحانی در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری آخر اردیبهشت، تأمین کند که تنها یکی از آنها "تکذیب وعده حل صد روزه مسائل اقتصادی" است.
به گزارش پایگاه 598 ، پرویز امینی در کانال تلگرامی خود نوشت:

حرف‌های روحانی در کنفرانس خبری به قول معروف این قدر «پرگاف» است که نمیشه همه این گاف‌ها را ولو در چند عبارت تیتر کرد. به جای موضع مثبت درباره چنین کنفرانس‌های خبری که از کلید واژه «پرتیتر» از آن استفاده می‌کنند، باید گفت کنفرانس خبری «پرگاف» روحانی!

 نگاهی به تیتر اول رسانه‌های دولت در ایرنا و ایسنا و... هواداران فعال وی در شبکه‌های اجتماعی توئیتری و تلگرامی و... نشان می‌دهد که این کنفرانس خبری چه «انفعالی» با خود در میان طرفداران و همراهان وی بوجود آورده است. همچنین با نگاهی به رسانه‌های رقیب روحانی و فعالین اجتماعی آنها می‌توان فهمید چه فرصتی روحانی در اختیار آنها قرار داده است.  

روحانی در این چهار سال گاف کم نداده است اما با قاطعیت می‌توان گفت این کنفرانس خبری، پرگاف‌ترین ظهور اجتماعی و سیاسی اوست که اتفاقا در یکی از مؤثرترین زمان‌ها یعنی نزدیک انتخابات اتفاق افتاده است. گاف‌های روحانی در این کنفرانس خبری این قدر ظرفیت دارد که می‌تواند خوراک لازم را برای رقبای روحانی در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری آخر اردیبهشت، تأمین کند که تنها یکی از آنها «تکذیب وعده حل صد روزه مسائل اقتصادی» است.
 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۹ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۶
۴
۰
چکار کنه بنده خدا . قولهایی داده که به هیچکدام نتوانسته عمل کنه حالا هم خجالت میکشه بگه قول دادم نتونستم بلکه میگه نگفتم . دیوار حاشا بلنده اما صدا و تصویرهای به جا مانده از گفته های قبلش کار را خراب میکند . برایش پخش کنید تا یادش بیاید .
پاسخ
عمار
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۱ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۶
۰
۰
راست میگه !!! صد روزه نبوده !!!! صد ساله بوده !!!! صد روز بعدی درست می کنه !!!!!!
بخصوص وضع فرهنگیان را !!!!!!!!
پاسخ
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۲ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۶
۰
۰
7 خرداد سال 92 روحانی فرمود برنامه صد روزه برای حل مشکلات اقتصادی دارم.

21 فروردین نود شش روحانی فرمود فقط آدم بی عقل میگوید مشکل اقتصادی ایران را صد روزه حل میکنم. مشکل اقتصادی ایران صد ساله هم حل نمیشود...

روحانی سال 1400 کی من گفتم مشکل اقتصادی صد ساله حل نمیشود مگر دیوانه ام. مشکل اقتصادی ایران صد هزار ساله
هم حل نمیشود.
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۶ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۶
۰
۰
عینا مثل دوران فتنه
برنامه زنده همه چیز اماده یک باره گاف می دادن یادتون هست رفقا؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها