کد خبر: ۴۱۸۷۴۶
زمان انتشار: ۱۲:۰۵     ۲۷ فروردين ۱۳۹۶
نحوه ورود و سبک ثبت نام سه نامزد اصلی انتخابات یعنی روحانی و رئیسی و قالیباف، طی دو روز گذشته مورد توجه رسانه ها قرار گرفت.
به گزارش پایگاه 598، نحوه ورود و سبک ثبت نام سه نامزد اصلی انتخابات یعنی روحانی و رئیسی و قالیباف، طی دو روز گذشته مورد توجه رسانه ها قرار گرفت.

روحانی و قالیباف هردو به تنهایی وارد ستاد انتخابات شدند. بدون اینکه فرد همراهی داشته باشند. این درحالی است که رئیسی با تیم همراه وارد شد و ثبت نام کرد.

پیامی که از ورود انفرادی روحانی و قالیباف صادر شد، اعتماد به نفس و نوعی اعلام قدرت به همدیگر بود و پیام تیمی وارد شدن رئیسی، مجهز بودن به کابینه نخبگانی تلقی شد.

از طرفی روحانی بدون همراه و بدون اشاره به برنامه ای خاص وارد انتخابات شد. قالیباف بدون همراه و با اعلام برنامه ورود کرد و رئیسی با همراه و بدون اعلام برنامه ثبت نام داشت. از اینجهت برنامه نداشتن روحانی یعنی استمرار برنامه های موجود، برنامه قالیباف یعنی بهم زدن شرایط موجود و تیم داشتن رئیسی یعنی اتکا به خرد جمعی در آینده.

اظهارات روحانی با تاکید بر لزوم حمایت از نوزاد برجام، تلاش برای ساخت دوقطبی سیاسی تلقی شد و سخنان و بیانیه قالیباف با تاکید بر رکود و بی کاری و بی علمی دولت، تلاش برای ساخت دوقطبی اقتصادی. سخنان رئیسی نیز نشانه پرهیز از هرگونه دوگانه سازی قلمداد شد.

مدل رفتاری روحانی نشانه اعتماد به نفس بود. ورود قالیباف حکایت از خیز برداشتن برای رقابت و انرژی و شور و حال بود و سبک رفتاری رئیسی حاکی از طمانینه و احساس تکلیف داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها