کد خبر: ۴۱۸۷۹۴
زمان انتشار: ۱۵:۲۳     ۲۷ فروردين ۱۳۹۶
نماینده مردم تبریز با اشاره به ویرانی‌های سیل در آذربایجان گفت: اگر این بناها زیرسازی مناسبی داشتند و یا از سیل‌بندهای مناسب برخوردار بودند، این فجایع رخ نمی‌داد.
به گزارش پایگاه 598، محمدحسین فرهنگی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه استحکام نداشتن پل‌ها، جاده‌ها و بناهای شهرستان آذرشهر استان آذربایجان شرقی به خاطر زیرسازی‌های نامناسب بوده است، بیان داشت: اگر پل ها و جاده‌ها دارای سیل‌بندهای مناسب بودند، این اتفاقات رخ نمی‌داد.
 
نماینده مردم تبریز وزارت راه و شهرسازی را مسئول این فاجعه خواند و اظهار داشت: طی چند روز گذشته تعداد کشته‌ها دائما در حال افزایش و علت آن این است که سیل افراد را در مسیرهای طولانی با خود برده و جا به جا کرده است.
 
فرهنگی بخش دیگری از تلفات را به خاطر عدم آگاهی افراد از خودداری از تماشای حوادث غیرمترقبه عنوان  و تاکید کرد: برخی افرادی که گرفتار سیل بودند به حریم رودخانه نزدیک شده بودند و بدون حفظ فاصله ایمنی مشغول تماشای آثار سیل بودند.
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خاطرنشان کرد: بعد از حادثه سیل عوامل امدادی خودشان را به محل حادثه رساندند و تلاش‌های خودشان را انجام دادند.
 
نماینده مردم تبریز در پایان با ابراز تاسف از ضعف موجود در سازه‌ها و زیرساخت‌ها گفت: متاسفانه مردم غفلت کرده، به آنها اعتماد کردند و آسیب دیدند و دیدیم که چگونه افراد پیاده و خودروهای سواری به خاطر ضعف زیرساخت‌ها و پل‌ها طعمه سیل شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۶ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۶
۰
۰
وقتی وزیر لات و مرجوعی بخر و مقصر حادثه دو قطار سر و مر و گنده می چرخد و لات و پررو باز یهم در می اورد یعنی تمام راه های کشور در خطر است نه فقط آذربایحان
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها