کد خبر: ۴۱۹۸۹۴
زمان انتشار: ۱۰:۲۸     ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
سید ایوب موسوی نماینده دسته 94 کیلوگرم وزنه برداری ایران در پیکارهای قهرمانی آسیا در ترکمنستان در حرکات یک ضرب با بلند کردن وزنه 166 کیلوگرم بعد از نماینده ازبکستان مدال نقره را کسب کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا، پیکارهای گروه A دسته 94 کیلوگرم قهرمانی سال 2017 آسیا از ساعت 19:30 به وقت ایران امروز - جمعه - در شهر عشق آباد ترکمنستان با حضور وزنه بردارانی از ازبکستان، ژاپن، چین، چین تایپه و ایران آغاز شد.
 
سید ایوب موسوی که به تازگی از دسته 85 به 94 کیلوگرم تغییر وزن داده در دومین تجربه آسیایی خود در حرکات یک ضرب با بلند کردن وزنه 166 کیلوگرم به مدال نقره دست یافت.

این وزنه بردار آبادانی تیم ملی در ابتدا وزنه های 160 و 166 کیلوگرم را بالای سربرد اما در حرکت سوم نتوانست وزنه 171 کیلوگرمی را بالای سر ببرد و دومین مدال نقره کاروان ایران را به دست آورد.
 
سوبیروف نماینده ازبکستان با ثبت وزنه 175 کیلوگرم قهرمان شد و چین تایپه با وزنه 145 کیلوگرم روی سکوی سوم حرکات یک ضرب دسته 94 کیلوگرم ایستاد.

سید ایوب موسوی در پیکارهای قهرمانی سال 2016 قهرمانی آسیا در تاشکند ازبکستان در دسته 85 کیلوگرم مدال نقره کسب کرده بود.
 
پیش از این و در دسته 85 کیلوگرم صالح چراغی در یک ضرب مدال طلا کسب کرد و در مجموع نیز در این دسته به مدال نقره دست یافته بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها