کد خبر: ۴۲۰۰۰۵
زمان انتشار: ۱۳:۵۷     ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
مهدی چمران در پاسخ به انتقادات حافظی گفت: مابا سازمان بازرسی مرتب در ارتباط هستیم و مرتب به آنها می‌گوییم و می‌آیند و مواردی را پیگیری می‌کنند. تاکنون 35 مورد هم توسط سازمان بازرسی به قوه قضائیه ارسال شده است.
به گزارش پایگاه 598، رحمت اله حافظی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر گفته است: این اواخر نتیجه جدیدی گرفتم که شهردار هم مقصر نیست، رئیس شورا مقصر است. اگر رئیس شورا ۱۲ سال پیش دو خطا و تخلف شهرداری را جدی می‌گرفت، پرونده را ارسال می‌کرد به دادگاه و بازخواست می‌کرد، ما شاهد این اتفاقات در این ۱۲-۱۰ سال نبودیم.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به انتقادات حافظی از عدم پیگیری تخلفات در شهرداری توسط رئیس شورای شهر تهران گفت:

ما با سازمان بازرسی مرتب در ارتباط هستیم و مرتب به آنها می‌گوییم و می‌آیند و مواردی را پیگیری می‌کنند. تاکنون 35 مورد هم توسط سازمان بازرسی به قوه قضائیه ارسال شده است.

با این وجود آقای حافظی در طول این 12 سال به این موضوع چسبیده است. ما حرفی با ایشان نداریم. از دوستان ما هستند و با لیست ما هم به شورا آمده است و به او احترام  می‌گذاریم.

نمونه‌های اعلام شده را با مدرک ارائه کنند و بدون مدرک موضوعی را مطرح نکنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها