کد خبر: ۴۲۰۳۱۶
زمان انتشار: ۱۰:۴۸     ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: بیش از ۹۶ هزار داوطلب مجاز به انتخاب رشته آزمون دکتری برای انتخاب رشته اقدام کردند.
به گزارش پایگاه 598، حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با فارس، گفت: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته برای پذیرش در کدرشته محل‌های دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی به جز دانشگاه آزاد اسلامی تا امروز چهارشنبه 13 اردیبهشت 96 مهلت دارند به سایت سازمان سنجش مراجعه و با مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته، با رعایت ضوابط نسبت به انتخاب 50 کدرشته محل از میان کدرشته‌های اقدام کنند.

وی افزود: تعداد 962 هزار و 236 نفر یعنی 48.29 درصد داوطلبان برای انتخاب رشته اقدام کردند.

توکلی اظهار داشت: ظرفیت پذیرش دانشجوی دکتری در دوره‌های روزانه و سایر دوره‌های دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دولتی پیش از این 14 هزار و 414 نفر اعلام شده بود که با توجه به تغییرات اعلام شده، ظرفیت جدید به 14 هزار و 537 نفر افزایش یافت. این ظرفیت بدون احتساب ظرفیت پذیرش در دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی تاکید کرد: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته علاقمند به انتخاب کدرشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد، باید برای انتخاب رشته به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه کنند و بر اساس دفترچه‌های این دانشگاه، نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته خود اقدام کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها