کد خبر: ۴۲۰۵۶۷
زمان انتشار: ۲۰:۲۱     ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با بیان اینکه توان موشکی هیچ ارتباطی با برجام ندارد، گفت: نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری از ورود مناقشه‌آمیز به مسائل نظامی و دادن آدرس‌های نادرست به مردم اجتناب ورزند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، سردار مسعود جزایری سخنگوی ارشد نیروهای مسلح به اظهارات یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری که در مناظره امروز به موضوع توان موشکی اشاره کرده بود، پاسخ داد.

سردار جزایری ضمن بی‌ارتباط دانستن توان موشکی با موضوع برجام، اظهار داشت: ارتقاء توان موشکی جمهوری اسلامی در راستای سیاست‌ها و تدابیر کلان نظام در حال انجام است و بنا بر اعترافات صریح استراتژیست‌ها و کارشناسان نظامی و سیاسی داخلی و خارجی، وجود پایگاه‌های زیرزمینی و موشکی یک عامل مهم بازدارندگی دفاعی برابر تهاجمات دشمن قسم‌خورده انقلاب اسلامی و ملت ایران محسوب می‌شود.

سردار جزایری تصریح کرد: ما مجدداً  به نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری تأکید و توصیه می‌کنیم که از ورود مناقشه‌آمیز به مسائل مهم و حساس نظامی و دفاعی کشور و دادن آدرس‌های غیرصحیح و نادرست به مردم اجتناب ورزند.

به گزارش فارس، در دومین مناظره انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری حسن روحانی به اظهاراتی در خصوص توان موشکی و ارتباط دادن آن با برجام پرداخت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۵ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
۱
۲
روحانی اینهمه دروغ گفته این یکی هم روش .
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۵۷ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
۱
۲
لعنت بر وطن فروش بز دل
پاسخ
سرباز
Denmark
۱۱:۴۸ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
۰
۰
ملت شریف ایران فرمانداران درمنطقه ای که می فهمیدن رای به رییسی می دهند تعرفه بدون مهر نظارت می دادند که باطل اعلام کنند وزیر کشور راست بگویید چقدر تعرفه را باطل کرده بگویید ملت بزرگ ایران این تخلف بزرگ است خدا بزودی حق مظلوم را از ظالم می گیرد مثل قارون
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها