کد خبر: ۴۲۰۸۹۴
زمان انتشار: ۰۹:۴۱     ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به ضعف دولت در شفاف‌سازی گفت: دولت یازدهم درهای خود را به روی خبرنگاران بست.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری فارس از یزد، سیدمحمد حسینی امشب در جمع مردم یزد در حسینیه آقا با تبریک اعیاد شعبانیه و تبریک روز جوان اظهار داشت: ای کاش فرزندان برخی مسئولان ما نیز از جهت فکر و اندیشه و منطق و بیان شبیه پدران خود بودند.

وی با بیان اینکه در موقعیت حساسی برای انتخاب راه قرار داریم ادامه داد: ان‌شاالله عناصر انقلابی پیشگام و پیشتاز بوده و تحولی که لازم است ایجاد شود و برخی نتوانند با ایجاد رعب و وحشت در مردم دلهره‌ای در مردم ایجاد کنند.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه شخصیتی مانند حجت‌الاسلام رئیسی با نیروهای خدمتگزار مردم اگر در راس اداره کشور قرار گیرند قطعا پیشرفت خواهیم داشت عنوان کرد: در بررسی‌های میدانی مشخص شده که رئیس جمهور مستقر جایگاه متزلزلی دارد و این موضوع تاکنون بی‌سابقه بوده است.

وی با بیان اینکه دولتی‌ها کارنامه تقریبا پوچ و هیچی دارند اظهار داشت: در تلاشند با سفرهای استانی کارنامه خود را معرفی کنند در حالیکه اگر کارنامه درخشانی داشتند نیاز به چنین تبلیغاتی نبود و مردم می‌دانند که وعده‌ها پوچ است و در این مدت تنها گفتاردرمانی بوده است.

حسینی با اشاره به اینکه دوباره وعده‌ها را برای آینده موکول می‌کنند افزود: این اصلا تاثیری ندارد و دولت آدرس غلط می‌دهد و حرف از گذشته‌ها می‌زند و صحبتی از خود نمی‌کند و تصمیمات گذشته را زیر سوال می‌برد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم با بیان اینکه برخی کاندیداها خوراک رسانه‌های معاند بیگانه را تامین می‌کنند گفت: متاسفانه چهره‌ی تیره و تاری از افراد متدین و مومن جلوه داده می‌شود که واقعا برای مردم جای تاسف دارد که مطالبی دروغ و ناروا بیان شود.

وی با اشاره به اینکه رقیب‌هراسی صورت می‌گیرد تصریح کرد: هیچ حد و مرزی را رعایت نمی‌کنند و تازه درس اخلاق به جامعه می‌دهند و از اسوه‌ها و الگوها برای تواضع می‌گویند در حالیکه مردم را می‌ترسانند که اگر تغییرات حاصل شود و این‌ها بیایند چیزی جز زندان نیست.

حسینی با بیان اینکه حجت‌الاسلام رئیسی سابقه جنگ و جبهه دارد و سنگ زیرین آسیاب در سختی‌های کشور بوده است عنوان کرد: آقای رئیسی با اصرار نیروهای انقلابی به میدان آمده و کسی که در جایگاه معنوی بلندمرتبه قرار دارد و خیر دنیا و آخرت را دنبال می‌کند نیازی به این پست نداشته و برای بهبود اوضاع کشور آمده است.

وی با اشاره به اینکه حجت‌الاسلام رئیسی در خصوص صندوق ذخیره فرهنگیان سوال کرده است گفت: متاسفانه دولت از ایشان شکایت کرده این در حالی است که اجازه نقد و اعتراض نمی‌دهند و در این چهارساله فقط تخریب کردند و گفتند آواربرداری می‌کنیم.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: پیشنهاد می‌کنیم که وزرای هر دو دولت بیایند مناظره کنند تا مردم نیز بدانند که چه گذشته اما غافل از اینکه بریز و بپاش‌ها نشان می‌دهد فقط تخریب می‌کنند و تازه شاکی هم می‌شوند و خبرنگاران را به زندان می‌اندازند و ادعای روشنفکری و آزادی دارند.

وی با بیان اینکه این رفتارها نشانه‌ای از اعتدال ندارد و از افراط هم گذشته است تصریح کرد: ادعای دولت مستقر بر این است که اگر اصولگراها روی کار بیاید جنگ می‌شود در حالیکه اصلا آمریکا توان جنگ را ندارد و نتوانسته چند سال بشار اسد را ساقط کند و در بسیاری از نقاط نتوانسته قدرت‌نمایی کند پس چطور می‌تواند جمهوری اسلامی را درگیر کند.

حسینی با تاکید بر اینکه در حال حاضر بسیاری از اقدامات دولت گذشته انکار می‌شود افزود: در حال حاضر این‌ها به دنبال گدایی رای هستند و پیغام داده‌اند که هر نفر 11 نفر را با خود برای انتخابات و رای دادن همراهی کند.

وی عنوان کرد: این رفتارها نشان می‌دهد که دولت خود را در خطر دیده است و مردم نیز این دولت را که با خارجی‌ها است و منافع آن‌ها را تامین می‌کند و به دنبال فرامین رهبری در اقتصاد مقاومتی نیستند را تحمل نمی‌کنند.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: متاسفانه در این دولت بسیاری از برنامه‌ها و جلسات تعطیل شد و درها را به روی خبرنگاران بستند اما غافل از اینکه مردم اهل رصد و تحلیل هستند و علی‌رغم بمباران تبلیغاتی که می‌کنند مردم نشان دادند که این دولت اهل عمل نیست و فقط حرف می‌زند که نمونه بارز آن ریزگردهای خوزستان و تعطیلی نشست‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر بود.

وی در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه حضور نیروهای انقلابی نشاط و شادابی در مردم برای انتخابات ایجاد کرده است گفت: با سفر حجت‌الاسلام رئیسی به استان‌های مختلف همه مردم متوجه مسئولیت خود شده و این واجب شرعی را درک کرده و احساس خطر می‌کنند که باید تغییری ایجاد شود و نیروهای انقلابی را روی کار بیاورند.

حسینی همچنین با انتقاد از سند 2030 که مورد انتقاد رهبری هم واقع شده است تصریح کرد: نگاه این دولت به غرب است اما ما این را نمی‌پسندیم و معتقدیم باید از ظرفیت‌های داخلی استفاده کرد.

وی دیگر ضعف‌ها را فاصله طبقاتی برشمرد و گفت: متاسفانه هنوز از مسکن مهر انتقاد می‌کنند و ناراحتند که چرا مردم صاحبخانه شدند در حالیکه این تفکر یک تفکر غربی است که موجب افزایش فاصله طبقاتی در جامعه می‌شود.

حسینی با بیان اینکه منافع عده‌ای در واردات و آسیب به کشور است خاطرنشان کرد: دولت آقای رئیسی قطعا مبارزه جدی با واردات خواهد داشت و از واردات بی‌رویه که چرخ اقتصاد کشور در این دولت را متوقف کرده است جلوگیری خواهد شد.

وی افزود: با موج ایجاد شده و برخاستن مردم و اعلام انزجار از دولت فعلی، آقای قالیباف و رئیسی هم خوب ظاهر شده و با مناظره جمعه پیش‌رو قطعا مشخص خواهد شد که چه اقدامی صورت می‌گیرد اما به احتمال زیاد آقای قالیباف به وضع موجود پایان خواهند داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها