کد خبر: ۴۲۰۹۱۷
زمان انتشار: ۱۱:۱۷     ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
نمره عملکرد نامزدها در مناظره دوم/
در حالی به سومین و آخرین مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهمین دوره نزدیک می شویم که نمره جهانگیری در مناظره دوم، در درس انشاء 20 و روحانی در درس اقتصاد و سیاست -2- می باشد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از سرویس سیاسی عصر امروز، در حالی به سومین و آخرین مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهمین دوره نزدیک می شویم که نمره جهانگیری در مناظره دوم، در درس انشاء 20 و روحانی در درس اقتصاد و سیاست -2- می باشد.

بنا بر این گزارش، اما آنچه که در مناظره دوم پیش از هر چیزی توی ذوق می زد پایین کشیدن فیتیله جهانگیری بود! که ظاهرا از طرف قیمهای اصلاحات تذکر جدی دریافت کرده بود که نباید روی دست روحانی بلند شود و این یعنی به بازی گرفتن شعور مخاطب که این روزها در ادبیات جماعت دولتی و اصلاح طلب نیز بسیار موج می زند.

همچنین در قسمت پاسخ به سئوالات جهانگیری بجای پاسخ به پرسش مجری، متن آماده شده ی از قبل خود را قرائت کرد که نشان داد چقدر به شعور مردم در جواب به سئوالات احترام می گذارد و چقدر پاسخگو بودن دولت در وجود کابینه یازدهم نهادینه شده است.

به گزارش خبرنگار ما، سوای از دفاع جانانه آقای معاون، از دلالی خاندان وزیر اصلاح طلب که باید مردم درباره آن نظر و نمره بدهند، بی انصافی است که غیر از چند تپقی که جناب معاون اول از روی نوشته ی تهیه شده می خواند، نمره ای غیر از 20 به ایشان بدهیم که آن را نیز باید مدیون "آشنا" یان خود باشد!  

اما کارنامه جناب مستطاب رییس جمهور حقوقدان ما کمی در این مناظره متفاوتر از معاون اولش می باشد. روحانی با آن دستان لرزانش از وعده های محقق نشده و با لبخند تلخش بخاطر برملاشدن بی تدبیری هایش در طول 4 سال گذشته توسط رقبا، و بخاطر عدم پایبندی به قانون در ایجاد شغل یک میلیونی و زدن سنگ اسراییل به سینه به جهت زیر سئوال بردن توانمندی موشکی در دروس اقتصاد و سیاست نمره -2- دریافت کرد.

به گزارش عصر امروز حالا باید منتظر ماند و دید دولت اعتدال پس از بازی با امنیت ملی کشورش برای گدایی رای ضد انقلاب، اینبار قرار است کدام شاخصه امنیت را به بازی بگیرد!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها