کد خبر: ۴۲۰۹۷۳
زمان انتشار: ۱۹:۳۵     ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
محمدباقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری عصر امروز در شبکه چهار سیما در پاسخ به کارشناسان، گفت: آمریکا یکی از کشورهایی است که رفتار خصمانه با ما دارد، امروز ما جزو 10 کشور دنیا در حوزه قدرت هستیم.
به گزارش پایگاه 598، کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: برنامه «دولت مردم» این است که حتما با سرعت تعهدات مسکن مهر را بی‌وقفه تمام کند.

به گزارش «تابناک»، محمدباقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری عصر امروز در شبکه چهار سیما در پاسخ به کارشناسان، گفت: آمریکا یکی از کشورهایی است که رفتار خصمانه با ما دارد، امروز ما جزو 10 کشور دنیا در حوزه قدرت هستیم.

وی افزود: براساس دیپلماسی قدرت، دیپلماسی مذاکره ما خوب است، اگر ما قدرت نداشته باشیم، 1+5 هم با ما مذاکره نمی‌کند. متأسفانه ما در دیپلماسی اقتصادی دچار ضعف هستیم، ما باید با فقر و بیکاری مبارزه کنیم.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ادامه داد: امروز میهن‌دوست واقعی کسی است که چراغ یک کارخانه را در این کشور روشن و اشتغال ایجاد کند؛ امروز کسی در دهان آمریکا مشت می‌زند که اجازه ندهد جوانان این کشور معتاد شوند.

قالیباف تصریح کرد: استحکام خانواده یعنی مقابله با دشمن، معتقدم این منطق را باید پیش بگیریم. این هم نوعی مجاهدت و فرصت است. ما فقط با کار می‌توانیم با آمریکا مبارزه کنیم. هم باید خوب کار کنیم و هم کارِ خوب کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که شما چه برنامه‌ای برای ایجاد مسکن اقشار کم‌درآمد دارید؟ گفت: بحث مسکن یکی از نیازهای امروز جامعه ماست. ما 3 میلیون خانه خالی در کشور داریم، عده‌ای هستند که خانه ندارند.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تأکید کرد: مسکن مهر نقاط قوت خوبی داشت، اما اشکالات نظیر زیرساخت‌ها، خدمات اجتماعی و غیره در بعضی از آنها وجود دارد. برنامه «دولت مردم» این است که حتما با سرعت تعهدات مسکن مهر را بی وقفه تمام کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها