کد خبر: ۴۲۱۹۵۶
زمان انتشار: ۱۰:۴۵     ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
سه روزآینده، در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، درمناطقی ازشرق و جنوب شرق کشور بویژه استانهای سیستان و بلوچستان، کرمان و یزد افزایش ابر وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی در سه روزآینده، بویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، درمناطقی ازشرق و جنوب شرق کشور بویژه استانهای سیستان و بلوچستان، کرمان و یزد افزایش ابر، رگبارباران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود. 

همچنین امروز با ورود سامانه بارشی به شمال غرب کشور روزهای شنبه و یکشنبه درمناطقی از شمال غرب، غرب، و بتدریج دامنه‌های جنوبی البرز و زاگرس مرکزی و مرکز کشور سبب ابرناکی رگبار باران گاهی با رعد وبرق و وزش باد شدید موقتی خواهد شد، 

این سامانه دوشنبه در شمال شرق کشور مستقر خواهد بود و اواخر وقت سه شنبه از شمال شرق کشور خارج خواهد شد.

امروز دراستانهای ساحلی دریای خزر دمای هوا بین ۶ تا ۵ درجه افزایش می‌یابد، در برخی نقاط سواحل غربی خزر واردبیل با وزش باد جنوبی شدید همراه خواهد بود. 

با تشکیل توده بزرگ گردوخاک روی عراق و حرکت آن به سمت مرزهای غربی کشور انتظار می‌رود از روز شنبه گردوغبار مناطق شمال غرب، غرب و جنوب غرب کشور را فرا بگیرد. 

این شرایط کم و بیش در روز یکشنبه نیز با شدت کمتری ادامه می‌یابد و سبب کاهش کیفیت هوادر این مناطق می‌گردد. روزهای دوشنبه و سه شنبه خلیج فارس مواج پیش بینی می‌شود.






نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها