کد خبر: ۴۲۲۱۶۳
زمان انتشار: ۱۱:۰۸     ۰۱ خرداد ۱۳۹۶
وقتی همه خواب بودند؛
یکی از حربه های جذب نیرو در میان گروه های تکفیری همانند داعش و جبهه النصره، انتشار فیلم های تحریک کننده با زبان های مختلف و انتشار آن در فضای مجازی و کانال های تلگرامی می باشد. در همین خصوص مدتهاست که فیلم هایی با زبان های فارسی در حال انتشار است که در آن از جوانان ایرانی برای حضور در سوریه و عضویت در گروهک های تکفیری دعوت میشود.
به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598، یکی از حربه های جذب نیرو در میان گروه های تکفیری همانند داعش و جبهه النصره، انتشار فیلم های تحریک کننده با زبان های مختلف و انتشار آن در فضای مجازی و کانال های تلگرامی می باشد. در همین خصوص مدتهاست که فیلم هایی با زبان های فارسی در حال انتشار است که در آن از جوانان ایرانی برای حضور در سوریه و عضویت در گروهک های تکفیری دعوت میشود. اگر چه با اقدامات کمیته فیلترینگ و قوه قضائیه اکثر سایت ها و کانال های تلگرامی وابسته به گروه های تکفیری مسدود می شوند.

با این وجود اما در اقدامی عجیب ، تعدادی از این عناصر ، اسفندماه سال گذشته با ایجاد حساب کاربری در سایت آپارات شروع به انتشار فیلم هایی با زیر نویس و یا دوبله فارسی برای جذب نیرو کرده اند. فیلم هایی که در آن علنا به مقدسات شیعیان همچون مهر تربت امام حسین(ع) بی احترامی شده و خواستار حضور ایرانیان در در سوریه و کمک به نیروهای تکفیری می شود.





حال جای این سوال است که چرا دست اندرکاران سایت آپارات هیچ گونه نظارتی بر فیلمهای بارگذاری شده در این وب سایت ندارند؟! آن هم در حالی که حدود دو ماه از عضویت اکانت وابسته به گروه های تکفیری گذشته و 27فیلم در این حساب کاربری قرار داده شده است. اگر بناست که هیچ گونه نطارتی بر فیلم های بارگذاری شده در این سایت نشود پس چه تفاوتی با یوتیوب خواهد داشت؟!



اخیرا نیز فیلمی در سایت آپارات منتشر شد که در آن به برخی از شخصیت های قابل احترام نظام بی احترامی شده که البته پس از واکنش های صورت گرفته توسط فعالان فضای مجازی، فیلم مذکور حذف گردید.



امید است مسئولان سایت آپارات تدابیری را برای نظارت بیشتر و دقیق تر بر محتوای فیلم های منتشر شده در این سایت بیاندیشند تا سوء استفاده ها به حداقل برسد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۳
* نظر:
ارسال نظرات
محمودی خوزستان
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۷ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۶
۱
۰
متاسفم ازخواب خرگوشی میئولین مربوطه
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۶ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۶
۰
۱
با سلام
بنده شخصا در سال گذشته موارد متعددی را هم به مسئولان آپارات و هم به سایت گرداب گزارش کردم ولی متاسفانه اقدامی نشد. در سایت آپارات به وفور توهین هایی به مقامات نظام به چشم می خورد. موارد غیر اخلاقی از انواع و اقسام کلیپ های کشف حجاب در قالب دابسمش و ... هم که الی ماشا ا...
پاسخ
احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۵ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۶
۰
۱
بنده ادرس های زیادی از کانال اپارات دارم که شبکه های ماهواره ای وهابی و عوامل این شبکه کانال دارند و در حال تخریب مقدسات شیعه می باشند و بارها به مسئولین اپارت گفته ایم ولی پاسخ ما رو نمی دهند و از اون طرف اکثر کلیپ های افسران فضای مجازی که علیه وهابیت و شبکه های ماهواره ای گذاشته می شود رو حذف میکنند
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۰ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۶
۰
۰
سلام.بعد از خبر شما من نگاه کردم دیدیم هنوز هم این گروه ها کانالشون در جریانه و متاسفانه تا امروز و تا الان هم فیلتر نشدن!!...جالب اینجاست که نه تنها یک کانال(تمکین) بلکه چندین و چند کانال مختلف دیگه هم در سایت آپارات دارن این وظیفه خطیر و کثیف رو انجام میدن.!!!

قابل توجه مسولین خواب !!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها