کد خبر: ۴۲۲۳۰۳
زمان انتشار: ۲۲:۴۳     ۰۲ خرداد ۱۳۹۶
حزب الله لبنان با اشاره به چراغ سبزی که آل خلیفه برای حمله به منطقه الدراز از آمریکا دریافت کرده است، درباره وارد شدن هر گونه گزندی به آیت الله شیخ عیسی قاسم هشدار داد.
به گزارش پایگاه 598، مهر به نقل از العهد، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای اعلام کرد: پس از اینکه پادشاه بحرین اطمینان پیدا کرد که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا اجازه بحرانی شدن روابط میان دو کشور را نخواهد داد و گوشهای خود را در برابر همه نداهای حقوق بشری و برخی حامیان حقوق ملت مظلوم بحرین خواهد بست فورا ارتش و نیروهای ویژه اش را با حمایت ادوات سنگین برای پراکنده کردن تحصن میدان الفداء راهی این منطقه کرد. جایی که مردم برای دفاع از آیت الله شیخ عیسی قاسم حضور داشتند. آیت الله قاسم که نماد ملی و تضمین کننده صلح داخلی است. عالمی پرهیزگار و صاحب فکر اسلامی میانه رو که بر وی ظلم روا داشته شد و تابعیت وی سلب شد و محاکمه ظالمانه ای قرار گرفت. وی فردی است که تاریخ و سرزمین و ملت و فرهنگ به وی افتخار می کند. وی هویت اصلی به بحرین داد و نه خاندانی که از البادیه آمدند تا بر بحرین و سرنوشت و ملت آن سلطه یابند و به غارت بپردازند و بر گردن مردم سوار شوند و هر گونه بخواهند رفتار کنند.

در بیانیه حزب الله آمده است: حزب الله این یورش وحشیانه را به ساکنان الدراز و جوانان مومنی که ماههای طولانی فدای مرجعیت و دینی و وطن و کرامت شدند، محکوم می کند. این جوانان مومن به خاطر حمایت از مرجعیت و دین و کشور و کرامت به عنوان مظنون تحت تعقیب رژیم شناخته شدند. ما در قبال این یورش که به زخمی شدن شمار زیادی و شهیدن شدن و هتک حرمت به منزل این عالم شریف شد، رژیم آل سعود که صاحب اصلی تصمیم است را مسئول می دانیم و هر گزندی که به زندگی و سلامت و کرامت آیت الله عیسی قاسم وارد شود اوضاع در برهه زمانی و مکانی و احتمالات به گونه ای پیش می برد که احدی انتظار مخاطرات و نتایج آن را ندارد.

حزب الله اعلام کرد: ما از جامعه بین المللی و سازمان های حقوق بشری و بشردوستانه می خواهیم که سریعا این جنایت را مورد انزجار قرار دهند و اقدامی برای حفظ و سلامت و کرامت این رهبر ملی و دینی برجسته به عمل آورند. ما حماسه ای که ساکنان الدراز و همه ملت بحرین رقم زدند تمجید می کنیم. برای شهیدان طلب رحمت و برای زخمی شدگان طلب شفای عاجل می کنیم و تاکید می نماییم که ملت عزیز بحرین به مسیر عزت و آزادی و دست یابی به حقوق غصب شده خود ادامه می دهند و پیروزی با آنهاست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۰ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۶
۰
۰
بازم گلي به گوشه جمال حزب الله غيرتمند لبنان.
دريغ يك يك ذره جربزه و اقتدار دولت بي تديبر شيخ حسن صلح طلب!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها