کد خبر: ۴۲۲۹۱۰
زمان انتشار: ۱۵:۵۱     ۰۹ خرداد ۱۳۹۶
پدر شهید جواد فرحی با بیان اینکه این روزها آماده برپایی عروسی پسرم بودیم، گفت: پسرم را در راه امام حسین (ع) هدیه و قربانی دادم که امیدوارم خداوند این هدیه را از ما قبول کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، این تشییع پیکر شهدا که با حضور پرشور مردم انقلابی و ولایتمدار بناب و ملکان برگزار شد، پدر شهید جواد فرحی با بیان اینکه این روزها آماده برپایی عروسی پسرم بودیم، گفت: پسرم را در راه امام حسین (ع) هدیه و قربانی دادم که امیدوارم خداوند این هدیه را از ما قبول کند.

فرمانده مرزبانی آذربایجان شرقی هم به تسنیم گفت: دو تن از مرزبانان اهل آذربایجان شرقی دو روز پیش در دفاع از حریم ایران اسلامی و در درگیری با پژاک و پ.ک.ک به درجه رفیع شهادت رسیدند و امروز با این حضور باشکوه این شهدا را بدرقه کردند.

مردم هم در این گفت‌وگوی ویدیویی با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش خود را مدیون این شهیدان هستند، ابراز داشتند: باید راه این شهدا با پشتیبانی از ولایت ادامه یابد.

یکی از دوستان شهید می‌گوید: جواد آخر هفته قرار بود برای کار خیر به بناب بیاد ولی توفقی یافت که در روز اول رمضان با دهن تشنه به شهادت رسید که آرزو داشتم به جای او بودم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۱ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۶
۰
۰
مردم بایدقدرشناس این شهدا باشند که اگرنبودند
امنیت نداشتیم,متأسفانه خیلی ها این رانمی دانند
که اگراین مرزبانان نبودن خیلی وقت پیش کشور
موردهجوم دشمن قرار می گرفت
دورود برشهیدان این مرزو بوم
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۱ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
۰
۰
وای خدای من چقدر گناه دار ن پدر مادرشون
خدا صبرشون بده بجای لباس دامادی لباس عزا بر تن کنن
کاش روحانی رای نمیاورد
کاش میشد جواب اینها را با قاطعیت بده روحانی . ولی نمیده
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها